“Søde unge tjenere”

Sticks N Sushi
Kvarter: Frederiksberg
Kvarter: Frederiksberg
Anmeldt 11. april 2017 fra mobile enheder

Bedste sushi I lang tid...
Lydniveauet dog lidt højt - specielt fordi restauranten var stuvende fuld. Alligevel fandt man plads til mig og min søn.
De allersødeste, unge tjenere gav sig tid til at forklare drinks og retterne. Og de kom med flere varme vaskeklude når vi havde brug for det.
En god oplevelse. Cadeau til personalet

Tak, Lone H
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 23. januar 2017 fra mobile enheder

Frisk fisk, moderne serveret med viden og et smil. Bredt vinkort der giver valgmuligheder uden at være for dyrt. Hyggeligt miljø med god kombination af unge og ældre mennesker. Kan stærkt anbefales.

Tak, VinKreutzer
Anmeldt 28. september 2016 fra mobile enheder

Rigtig dejlig Sushi. God venlig betjening. Trænger til ny farve på væggene Priserne i den dyrere ende, måske fordi jeg bor i Jylland.

Tak, Lysholdt
Anmeldt 16. september 2016 fra mobile enheder

Vi fik rigtig lækker sushi og en meget god betjening. Husk at bestil bord i meget god tid da det ellers er umuligt at få.

Tak, Maeroe
Anmeldt 6. august 2016 fra mobile enheder

Fremragende sushi i afslappede omgivelser. Vi bestilte en stor menu og den kom omhyggeligt serveret af flere omgange, overskueligt og en fryd for øjet at kigge på. Betjeningen var meget imødekommende, effektiv og venlig. Bestemt et besøg værd.

Tak, Louise V

Rejsende, der kiggede på Sticks N Sushi, kiggede også på

Frederiksberg, København

Frederiksberg, København

Har du været i Sticks N Sushi? Fortæl om dine oplevelser!