“Hygiejnen er i orden”
Anmeldelse af Croissant'en

Croissant'en
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Vi ligger på gågaden lige ved Kultorvet, kun ganske få meter fra Nørreport Station. Her sælger vi kolde & varme sandwich, salater, croissanter samt kaffe. Caféen har åben alle hverdage, samt den første søndag i hver måned og alle søndage i december.
Anmeldt 3. august 2020

Jeg har været her flere gange og fået sandwich, og har bl.a. arbejdet på stedet.

Jeg har arbejdet i flere bagere og kaffebarer som har serveret sandwich (5+ steder) og det her er det eneste sted hvor jeg ville anbefale andre at købe sandwich.

Hygiejnen er nemlig i orden og råvarerne er gode. Iceberg salaten er købt færdigskyllet hvilket gør at det ikke er medarbejderne der står og skyller den så kvaliteten svinger.

Kæmpe plus i min bog! Desuden så er oplæringen god, og der er styr på datomærkningerne, og man bliver ikke oplært i at fifle med noget hvilket man gør mange andre steder, hvilket nok skyldes at ejeren er uddannet kok.

Rengøringen er desuden også i orden og medarbejderne får den rigtige oplæring.

Tak, Bodilhansen1991

Anmeldt 13. februar 2020

Havde købt et sweetdealbevis dertil på baggrund af flere gode anmeldelser.
Der er kun plads til ca. 10 gæster, så et lille og hyggeligt sted.
Maden og servicen kan der ikke sættes en finger på. Man får lækker sandwich ganske enkelt.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, KimAabo
Anmeldt 17. december 2019 fra mobile enheder

Det venlige smil møder dig når du stikker hovedet indenfor denne lille hyggelige cafe, med det store spisekort - som altid smager rigtig dejligt. Fra croissanten til flæskestegssandwichen er alt i orden...så kig ind - det er virkelig er besøg værd!

Dato for besøg: december 2019
1  Tak, 18uffek
Anmeldt 17. september 2019 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg har købt Deals to gange der nu. De laver de bedste sandwich, og har perfekte ting til en picnic. Vi plejer at tage sandwich med i HC Ørstedsparken.
Jeg har kun godt at sige om dette sted. Og så har de fantastisk søde medarbejdere.

Dato for besøg: september 2019
Tak, jessicasR6952XR
Anmeldt 25. august 2019 fra mobile enheder

Vi var 4 venner som skulle have en hurtig kop kaffe
Kaffe latte og cacao med flødeskum blev serveret hurtigt vi fik også en varm croissant mums
Hurtigt billigt og smagfuld

Dato for besøg: august 2019
Tak, 57meretek

Rejsende, der kiggede på Croissant'en, kiggede også på

Har du været i Croissant'en? Fortæl om dine oplevelser!