“Meget fedt sted”

Momo Wok Box
Køkkener: Kinesisk, Japansk, Malaysisk, Thai
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By

Meget fornem restaurant. Maden smagte godt og personalet super flinke. Alt gik super og kan klart anbefales

Dato for besøg: november 2018
Tak, Thomas Y

Anmeldt 8. september 2018 fra mobile enheder

Maden smager godt, god pris ❤️❤️
Var atter en gang på Highway 51, og maden var som altid super lækker og personalet var søde og venlige, selv om der var meget travlt Torsdag aften. Vi var 6 personer og alle gik derfra med en rigtig god fornemmelse og lysten til at komme tilbage.

Dato for besøg: september 2018
Tak, elisabethl717
Anmeldt 27. august 2018 fra mobile enheder

Dejlig mad. Har dog kun prøvet deres wok, men alt andet ser simpelthen så lækkert ud! Det er så hyggeligt at stå og sammensætte sin ret og se den blive lavet. Dog synes jeg godt at deres personale kunne være en smule mere imødekommende.

Tak, mariaskoef
Anmeldt 7. august 2018 fra mobile enheder

Virkelig lækkert og frisk mad, god betjening og kan helt klart anbefales!!
Ikke så mange sidde pladser, men maden kan også tages med.

Tak, Mia B
Anmeldt 7. august 2018 fra mobile enheder

Super lækkert kinesisk mad med respekt for råvarerne, og personalet er mega flinke :) kan klart anbefales

Tak, 670manjab

Rejsende, der kiggede på Momo Wok Box, kiggede også på

Har du været i Momo Wok Box? Fortæl om dine oplevelser!