“Skøn thai restaurant med hyggelig stemning ”
Anmeldelse af Khun Juk Oriental

Khun Juk Oriental
Prisklasse: 95 kr. - 298 kr.
Køkkener: Asiatisk, Fransk, Thai
Velegnet til: Romantisk, Forretningsmøder
Spisemuligheder: Efter lukketid, Udendørsservering, Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Vi bor i den rolige ende af dejlige Nyhavn, hvor vi serverer i vores hyggelige og intime lokaler. Du er midt i byen ved Nyhavn, men i fred og ro fra byens larm. Vi har plads til både små og store virksomheder.
Anmeldt 10. september 2022 fra mobile enheder

Dejligt at blive budt velkommen med et dejligt glas bobler, straks efter at vi havde valgt et bord inden døre. Der var også mulighed for at sidde i den overdækkede terrasse, der var opvarmet med gasbrændere.
Vi valgte at smage Khun Juk's menu bestående af appetitvækkende små retter at starte på, efterfulgt af en super skøn og velsmagende suppe med et strejf af chili.
Hovedretten, oksemørbrad, smagte uovertruffent med garniture af blandt andet tynde skiver af sød kartoffel. Yderst delikat. Dessert med kokosis, mango samt rambutan og lichi fuldendte den asiatiske oplevelse. Vi blev betjent af hele tre tjenere og følte os rigtig godt tilpas i denne perle af en thai restaurant i det indre København.

Dato for besøg: september 2022
1  Tak, 414janb

Anmeldt 5. juni 2022 fra mobile enheder

Khun er et af de sødeste mennesker og der er helt styr på maden og det er så lækkert Thailandsk mad, desuden har jeg allergi over for fisk og de har altid helt styr på at de ikke kommer i min mad men at min mand kan nyde det❤️

Dato for besøg: juni 2022
1  Tak, Anemone K
Anmeldt 9. april 2022

Det var en skuffende oplevelse. Min veninde og jeg havde lyst til fisk, og der var 2 forretter - kammuslinger ( 155 kr.) , og grillet tun (165 kr.). -Vi spurgte om det var nok mad med 2 forretter til hver til at blive mætte. Vi fik at vide, at der var rigelig mad. Begge retter var opstøede, og kom med en lille salat bestående af spidskål og gulerod. Der var ikke hjemmelavede saucer.
Vi kunne helt klart have lavet det meget bedre selv, med friske råvarer. Der var absolut ikke nok mad til at mætte. - det er nu prøvet for første og sidste gang vi kommer her :(

Dato for besøg: april 2022
Tak, tilbudhamanndesign
Anmeldt 27. februar 2022

Vi kom en lørdag aften til aftalt tid og fik anvist et bord. Efter en halv time måtte vi bede tjeneren om at komme med et menu kort. Efter ydelig en 15 minutter kom de og to mod vores bestilling og vi fik vores drikkevarer kort efter. Vi havde bestilt deres 4 retters signatur menu som der er mange andre som bestiller, så det kan vil ikke være så svært, men efter yderligere en time havde vi ikke fået vores første ret. Jeg fik fat på tjeneren og de undskyldte og vi så hurtig forretten og hovedretten, men ingen starter. Fra vi kom til vi havde spist desserten gik der tre timer. For den langsomme betjening fik vi et glas vin gratis og vi skulle ikke betale for de manglende startere. Suppen var god og hovedretten var flot anrettet men kun lige varm. Der var ingen forklaring på den langsomme betjening.

Dato for besøg: februar 2022
Tak, LoveTravel308011
Anmeldt 6. februar 2022 fra mobile enheder

Fantastisk personlig, smilende og imødekommende service. Vi følte virkelig at vi "gæsten i centrum". Maden smagte fremragende, var smukt arrangeret og der var rigeligt af den.

Dato for besøg: februar 2022
Tak, familiene2021

Rejsende, der kiggede på Khun Juk Oriental, kiggede også på

Har du været i Khun Juk Oriental? Fortæl om dine oplevelser!