“Hvor mad og betjening går op i en højere enhed”
Anmeldelse af Khun Juk Oriental

Khun Juk Oriental
Køkkener: Asiatisk, Fransk, Thai
Velegnet til: Forretningsmøder, Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Udendørsservering, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 1. august 2020

Vi fik Khukjuk anbefalet fra en ven og var ikke særligt forventningsfulde.
Men nøj, hvor blev vi forkælede. Jeg kan på det varmeste anbefale stedet.
Superdejlig mad og mindst lige så god betjening.
Vi kommer tilbage....

Tak, R5686XGchristiand

Anmeldt 20. juli 2020

Kuhn Juk er bestemt et besøg værd hvis man befinder sig i København.
Maden er udsøgt og servicen helt fantastisk! Man kan virkelig få en smagsoplevelse udover det sædvanlige.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, katfonvogel
Anmeldt 19. juli 2020

Vi havde glædet os til at genbesøge hvad vi huskede som en super oplevelse da vi sidst besøgte restauranten for 6 år siden. Det levede desværre ikke op til forventningerne. Vi tog samme menu m 6 forretter, hovedret og dessert til 400 kr. Forretterne mindede mere om China grill end de små delikate anretninger vi havde forventet. Vi sad udenfor og parasollerne var overdækket med plastic

Tak, 601hannef
Anmeldt 21. juni 2020

Vi er kommet på Khun Juk i mere end 20 år og nu var vi tilbage efter corona nedlukningen og Khun Juk var i top form - fantastisk mad, fantastisk service og så er Khun Juk's gårdhave bare verdenklasse - et helt fantastisk åndehul midt i Købehavn. snyd ikke dig selv for denne oplevelse - ren verdensklasse

Dato for besøg: juni 2020
Tak, JoernT
Anmeldt 29. maj 2020 fra mobile enheder

Desværre slet ikke imponeret!
Hyggeligt sted, men maden var helt standard og ikke noget specielt. Ca 240 kr for et lille stykke oksemørbrad med ris og Penang karry. Kan få langt mere for pengene andre steder. Måtte vente ca 45 min på forret og 45 min på hovedret, hvilket er alt for længe. Man troede næsten man var glemt. Valgte stedet pga de gode ratings her på Trip Advisor, men det gør vi ikke igen.
Sød betjening, men ikke noget helt specielt.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, 667kristianh

Rejsende, der kiggede på Khun Juk Oriental, kiggede også på

Har du været i Khun Juk Oriental? Fortæl om dine oplevelser!