“Dejlige kager”

nr. 25 af 62 Dessert i København
Køkkener: Fransk, Café
Spisemuligheder: Morgenmad, Udendørsservering
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Taste Bistro & Patisserie er starte i 2004 af Bernard Berthier og er en lille Fransk konditori og bistro under samme tag. alt her er hjemmelavet og fra de bedste råvare. du kan entet spise eller hygge dig med en kop kaffe, te eller juice skulle du var til en glas vin eller bobler så har vi det også.
Anmeldt 21. januar 2017

Lækre kager som smager pragtfuldt og er friske. Den franske chef er meget ofte til stede og kan hjælpe med forskellige forespørgler, Han er venlig og smilende. Stedet er lille og til tider kan virke som et larmende sted, især om fredagen og lørdagen.
Det er et sted som kan varmt anbefales til kagesmagning.

Tak, 360Spi

Anmeldt 30. juli 2016 fra mobile enheder

Super spænde kage udvalg, absolut ikke traditionelle konditor kager.
Er absolut andbefales værdigt, ikke en turisfælde, stedets placering taget i betragtning.

Tak, Anders D
Anmeldt 22. april 2016

Jeg var ude med en gruppe veninder, hvor vi alle arbejder i tjener branchen så vi har alle forståelse for at hvis der er travlt, så kan tjenerene ikke altid komme med det samme. Det var dog ikke tilfældet den dag vi var der, hvor der kun var et andet bord, som havde fået deres mad og vi blev nød til flere gang at gå op og sige vi var klar til at bestille og vi stod og fik øjenkontakt med hende flere gange hvor hun gik frem og tilbage i køkkenet uden at reagere. Utrolig dårlig stil. Maden vi fik var udemærket og til trods for en dårlig start, hyggede vi os og besluttede os for at bestille kaffe og kage. Jeg bestilte en Sarah Bernard og da jeg næsten er færdig, vælter chokolade toppen af og der er helt blåt af mug. Det er det mest ulækre jeg nogensinde har oplevet og vores tjener undskylder med at der også har været problemer med deres køleskab. Hvis dette er sandt tør jeg da slet ikke tænke på det kød vi fik til frokost. Havde faktisk gode forhåbninger til stedet da vi trådte ind, men vi var vist alle enige om at da vi gik at vi aldrig vil komme der igen.

Tak, Josefine E
Anmeldt 19. november 2015 fra mobile enheder

Jeg besøgte cafeen før en aftale og blev rigtig skuffet..
Skulle betale 40 kr for en kold græskar-krydderbolle med tør ost. Da jeg bad om at få den varmet, fik jeg kun den ene halvdel varmet. Kaffen var heller ikke noget at råbe hurra for, men deres macarons så lækre ud. Men hjemmelavet var hverken croissant eller græskarbolle i hvert fald..

Tak, Emma G
Anmeldt 1. august 2015

Vi købte fire kager til at tage med hjem, og den ene var mere lækker end den anden.
Prisen er i den høje ende- 171kr, men en kage pr mand er mere end rigeligt, selv for os der er kageelskere, idet de er lavet af ordentlige råvarer.
Vi kommer igen.

Tak, AnnieCopenhagen

Rejsende, der kiggede på Taste Bistro & Patisserie, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Taste Bistro & Patisserie? Fortæl om dine oplevelser!