“Perfekt tilberedt mad, vanvittigt lækre råvarer, super venligt personale.”
Anmeldelse af Fuego

Fuego
Prisklasse: 100 kr. - 1.500 kr.
Køkkener: Argentinsk
Velegnet til: Særlige lejligheder, Forretningsmøder, Store grupper, Romantisk
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 9. december 2022 fra mobile enheder

Maden er i topklasse lækker, det er virkelig en fest for ganen.
Jeg havde ikke bestilt bord, men de fandt en super hyggelig placering.
Og timingen af serveringer er perfekt og de er der før du er klar over, at du havde brug for dem.
Her kommer jeg igen - sikkert med en flok venner.

Dato for besøg: december 2022
Tak, 711metted

Anmeldt 13. november 2022

Vi kom 3 veninder for ønsket om en god middag. Bestilte Empanadas til forret, som var en middelmådig smagsoplevelse. Til gengæld en ret fantastisk rib-eye, fuld af smag og stegt perfekt efter ønske. Men der var ingen garniture, så alt på side-orders udover bøffen, hvilket løber op!
Vin og vand kom efter forretten og vand kostede 30 kr.,- pr. person!
Og ... regningen var fuld af fejl!
Vi havde bestilt et glas af husets hvidvin til 75,- kr., hvor regningen lød på 110 pr. glas! Derudover bestilte vi en flaske rødvin til 485,- kr., hvor regningen lød på 675,- Det virkede desværre ret planlagt, så vær opmærksom på regningen og husk, hvad du har bestilt!
Kun de 3 stjerner for en perfekt bøf, som vi får et andet sted næste gang vi kommer til hovedstaden.

Dato for besøg: november 2022
Tak, D9332QHcharlottep
Anmeldt 7. november 2022

Vi er 4 venner som sætter pris på en god bøf og gode vine i hyggelige rammer. O må konstatere, at vi var kommet det rette sted. Udvalget af bøffer og vine, herunder Malbec vine, var godt til fornuftige priser. Kommer meget gerne igen.

Dato for besøg: november 2022
Tak, mayntz-dk
Anmeldt 12. marts 2022 fra mobile enheder

Skøn mad! Skøn betjening.
Der følger ingen garnir til hovedretter og toiletterne ikke var helt rene men maden var ekstern god og betjening er helt i top! ( bolgarisk pige var ret dygtig🦋, mere i løn til hende 😄)

Dato for besøg: marts 2022
Tak, MarjanaG25
Anmeldt 4. marts 2022 fra mobile enheder

Flot indrettet- men lidt larm,når man sidder.
Bordet fint dækket. Rent.
Lang ventetid på første betjening
Maden god, men fejl i bestillingen
Ingen spurgte undervejs om alt var godt
Endnu en fejl ved bestilling af dessert
Sluttelig også fejl i regningen
Skuffet- vi havde klart helt andre forventninger. Ærgerligt at dårlig service ødelægger oplevelsen.

Dato for besøg: marts 2022
2  Tak, karinab976

Rejsende, der kiggede på Fuego, kiggede også på

Har du været i Fuego? Fortæl om dine oplevelser!