“Dejlig mad i hyggelige omgivelser”
Anmeldelse af Fuego

Køkkener: Argentinsk
Velegnet til: Store grupper, Romantisk, Forretningsmøder, Særlige lejligheder
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Kvarter: Indre By

Vi var 3 personer som fik en meget lækker 4-retters menu. Det hele var uhyre veltillavet, og blev serveret på en indbydende måde.
Eneste lille minus var, at vinene var i den absolut dyre ende.

Tak, Kent P

Anmeldt 14. juni 2020

Kan varmt anbefales hvis man pønser på en romantisk aften med god mad og hyggelig stemning. Servicen var også outstanding!

Dato for besøg: juni 2020
Tak, kastri2017
Anmeldt 7. marts 2020 fra mobile enheder

Fantastisk stemning, dejlig mad og god service! Får kun 4 fordi de havde glemt vores dessert. Fik deres parrillada og det smagte suverænt med den vin tjeneren anbefalede

Dato for besøg: marts 2020
Tak, chrisobergcph
Anmeldt 16. februar 2020 fra mobile enheder

Dejlig mad og dejlig betjening den bedste restaurant indtil videre jeg har besøg i Danmark. I love the food.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, PloysmileDK
Anmeldt 13. februar 2020

Vi fik 3 forskellige af Fuegos bøffer, alle var helt i top. Betjeningen var og helt i top. Hvis der var noget der skulle være bedre, så kunne der være lidt mere tilbehør, eller gøres bedre opmærksom på, at mere tilbehør kan tilkøbes.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, LarsK812

Rejsende, der kiggede på Fuego, kiggede også på

Har du været i Fuego? Fortæl om dine oplevelser!