“Fantastisk vin og kød!”

Velegnet til: Romantisk, Særlige lejligheder, Store grupper, Forretningsmøder
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Dejlig gastronomisk oplevelse-mad og vin helt fantastisk oplevelse. Betjening kunne godt have været bedre - kun delvis beskrivelse af retter og lidt lang ventetid i starten. MEN mad og vin fantastisk

Dato for besøg: juli 2016
Tak, ha2rig

Anmeldt 27. juni 2016 fra mobile enheder

Besøgte restauranten og blev taget godt
i mod af personalet.
Vi fik et hyggeligt bord og fik 3 dejlige retter mad og lækker vin, anbefalet af tjeneren.
Et besøg værd, hvis man er i området.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, Ply7
Anmeldt 11. juni 2016 fra mobile enheder

Var der med kollegaer, men jeg vil ikke lægge egne penge der.
Bøffen var kedelig og kødet smagløst. Jeg havde bestilt min medium rare, men den var nærmere medium. Jeg er glad for, at jeg ikke fulgte tjenerens råd om medium.
Forreten var tun tun chervice, der var mere japansk end agentinsk. Creme brulle til desert var fransk.
Vi var mange, så bøffen var ikke var da den nåede bordet, og isen til deserten var smeltet.

Dato for besøg: juni 2016
3  Tak, JennyRee
Anmeldt 8. maj 2016 fra mobile enheder

Spændende mad, men en gennemsnitlig oplevelse alt i alt.

Betjeningen var venlig og imødekommende og de serverede drink rigtig gode. Maden i sig selv var dog lidt småkedelig og smagsløs, ikke mindst kødet var direkte kedeligt!

Dato for besøg: april 2016
1  Tak, ksa6040
Anmeldt 20. marts 2016

En virkelig god oplevelse at spise en middag hos Fuego.
Maden var super lækker og både velsmagende og flot serveret. Det er OK der ikke er så mange retter på menuen når de til gengæld er så lækre. Dejlige forretter og kødet var super mørt og velsmagende.
Også servicen var i top

Dato for besøg: marts 2016
Tak, Frisenvang

Rejsende, der kiggede på Fuego, kiggede også på

Har du været i Fuego? Fortæl om dine oplevelser!