“Dårlig viden om glutenfri mad”

Hard Rock Cafe København
Book med
Hard Rock Cafe København er ikke tilgængelig på det anmodede tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt 7. juli 2017

De har ikke styr på glutenfri mad. Vi bed om det, men fik alligevel salat med crutonger og pomme fritter, som de ikke kunne garantere at vaere glutenfrie. Tjeneren sagde at vi skulle have naevnet at det drejer sig om cöliaki. For ham glutenfri er noget andet end mad for folk med cöliaki. Kan ikke anbefale til folk med cöliaki.

Tak, 111katja
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 19. juni 2017 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg tog på Hard Rock for at få en god burger. Vi havde bestilt bord og fik hurtigt bestilt en burger hver. Jeg bestilte en Hickory Barbeque Bacon. Normalt bliver vi spurgt om hvordan bøffen skal være stegt, men ikke denne gang, og vi tænkte ikke over at give besked. Da vi fik maden serveret, var bøffen i burgeren ekstremt gennemstegt og lidt gummi-agtig at tygge, hvilket gjorde at den ellers gode barbeque sovs var brændt af, og ikke rigtig gav smag. Desuden havde vi bestilt en milkshake hver, som var halv varme da vi fik dem.
Vi har prøvet en del forskellige Hard Rock's i USA, som har været helt fantastiske og det her var første gang vi prøvede den danske, det er desværre nok både første og sidste gang. Der blev ikke spurgt ind til maden og vi endte med at gå derfra med en ærgerlig følelse.

Tak, Marlene L
Anmeldt 5. juni 2017 fra mobile enheder

1 gang på HR efter den er flyttet over på den anden side afvejen. Den gode service er der stadig sammen med smilene personale og de gode drinks. Priserne er stadig til den høje side men stemningen super.

1  Tak, Michael K
Anmeldt 30. maj 2017

Vi var på hard Rock café på Rådhuspladsen i København, og skulle have et glas vin, før vi skulle videre. Fik en skøn kold rosé, og de var ikke nærige med at skænke op. Den oplevelse fik os til at vende tilbage senere samme aften, og denne gang bestilte vi drinks. Vi vidste ikke, at vi kom til happy hour, så det var jo en ekstra gevinst, og drinksene var lige så gode som vinen.
De spillede dog noget skrækkelig larmende musik, men på det tidspunkt var der heller ikke særlig mange mennesker.
Vi kan klart anbefale stedet som start på en hyggelig aften i byen.

Tak, Suz241
Anmeldt 28. maj 2017

20 min. efter at have bestilt kommer tjeneren og informerer om, at vi ikke kan få en af de bestilte retter, da de har fået ny menu - Dvs. efter 20 min. er de ikke gået i gang med at lave vores mad..! Udsigten til ventetid regnede vi med kom, og rigtig nok, der var meget lang ventetid på maden.

Havde bestilt en Texas burger med pulled pork, og havde set frem til at god juicy burger, men nej. Den var noget kedelig. Pullede pork var der ikke særlig meget af, selvom vi havde bestilt den store udgave (Vil virkelig ikke vide hvorlidt der kommer i den almindelige udgave). Ketchup var der minimalt i af, og bollen var ikke blød pg lækker, men mere lidt tør og kedelig.

Det var mit første besøg på en Hard Rock Cafe, og desværre blev jeg skuffet, det er som sådan ikke et sted jeg ønsker at komme igen, det er ikke pengene værd - Der er andre steder til billigere penge, hvor man kan få bedre mad.

Tak, Foodiebynature

Rejsende, der kiggede på Hard Rock Cafe København, kiggede også på

Har du været i Hard Rock Cafe København? Fortæl om dine oplevelser!