“Verdensklasse”

nr. 2 af 64 Dessert i København
Velegnet til: Familier med børn
Spisemuligheder: Efter lukketid, Udendørsservering
Kvarter: Amager
Beskrivelse: I vores lille lokale butik sælger vi hjemmelavet is af høj kvalitet og med håndværksmæssig stolthed.
Anmeldt 10. juli 2018 fra mobile enheder

At købe hjemmelavet is er ikke altid lige nemt, for mage steder reklamere de for hjemmelavet is, på ismejeriet gør de det til verdensklasse.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, evald66

Anmeldt 27. juni 2018 fra mobile enheder

Virkelig god is med et meget stort udvalg.
Hjemmelavet is og sorbet - godt styr på allagener og har gode forlag til sammensætning af is. Virkelig god service, selv om der var en kø på 18 foran os.
Stor ros for en god oplevelse.
Prisen er i den lidt høje ende, men hvad du betaler for, får du også for. Sammenlignet med andre er 3 kugler = 6 kugler andre steder. Så de er på ingen måske nærige med isen.

Kan kun anbefale stedet, isen og servicen er begge i toppen.

Tak, david e
Anmeldt 19. juni 2018

Gode veltillavet og hjemmelavet is med gode smags sammensætninger og stort udvalg som ændre sig fra dag til dag
(de er flyttet til ny adresse inde ved DR byen)

Tak, Piet F
Anmeldt 19. juni 2018 fra mobile enheder

Kan varmt anbefale stedet. Har altid masser af forskellige slags is og vi er aldrig blevet skuffet.
Hyggelig atmosfære og god betjening

Tak, Jacob G
Anmeldt 18. juni 2018

Herlig is. Alle pengene værd. Som andre også skriver, så går det ganske hurtigt i køen.
God ide, at have sin bestilling klar. Så går det også hurtigere for de næste.

Tak, egeskov_grier

Rejsende, der kiggede på Ismageriet, kiggede også på

Har du været i Ismageriet? Fortæl om dine oplevelser!