“Smagsløst og ligegyldigt mad”
Anmeldelse af Restaurant Klubben

Restaurant Klubben
nr. 1.047 af 2.847 Restauranter i København
Køkkener: Dansk
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Efter lukketid, Udendørsservering, Reservationer
Kvarter: Vesterbro - Kongens Enghave
Anmeldt 7. august 2021 fra mobile enheder

Havde glædet mig til noget lækkert dansk mad. Vi fik bla krebinetter og wienerschnitzel. Saucen var smagsløs, kartoflerne total udkogte og schnitzelen virkede friturestegt. Vi vælger nok et andet sted en anden gang.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, moffe71

Anmeldt 29. juli 2021

Vore forventninger var store - især efter at have læst på tipkbh.dk at "Restaurant Klubben vel nærmest kan betegnes som kongerne af stegt flæsk i København". Intet kan være mere forkert. Persillesovsen smagte direkte ubehageligt, flæsket var tørt og sejt og pariserbøffen brændt og branket. Undskyld, men så svært er det ikke at lave en god, gammeldags persillesovs ! Vi kommer desværre ikke igen - desværre fordi stedet er hyggeligt og virker autentisk.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, jf22017
Anmeldt 9. juli 2021 fra mobile enheder

Maden var ok. Store portioner, men vi brændte os ikke.
Vi sad ret tæt på gæsterne bag os……
Virkeligt klamt og ulækkert at der ryges ved bordene. Vi forstår ikke, at der ikke henstilles til, at man går helt udenfor, hvis der skal ryges. Fjer f.eks. askebægrene!!!!!!

Dato for besøg: juni 2021
2  Tak, BjarneA888
Anmeldt 2. juni 2021

Vi spiste restaurantens hakkede grill bøf med grove pomme frites , stegte grøntsager og bearnaise sovs. Det var en trist oplevelse, den grillede hakkebøg var meget tør og bearnaise sovsen blev serveret med store ulækre klumper og var i øvrigt halvkold. Grøntsagerne så lækre ud men gulerødderne, som der var mange af, var stort set rå mens blomkål, broccoli og squash, der havde en ok konsistens, var sparsomt i grøntsagsblandingen.

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, ninarA7390MD
Anmeldt 14. maj 2021

Altid et besøg værd. Ikke den store kulinariske oplevelse men ægte hygge med vennerne. Vi fik hvad vi kom efter og var glade da vi gik. Synes kvaliteten svinger meget, desværre. Sidste vi var der var det bedre. Meeeeeen vi kommer igen en anden dag :O)

Dato for besøg: maj 2021
1  Tak, Bonnyfeet

Rejsende, der kiggede på Restaurant Klubben, kiggede også på

Har du været i Restaurant Klubben? Fortæl om dine oplevelser!