“Vildt gode kager”

Bertels Salon
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt 26. januar 2020

Bertels Salon har et stort udvalg af rigtig lækre kager, så det kan være svært at vælge. Eneste minus er, at stedet godt kunne bruge 3-4 gange så mange siddepladser, for der er vist næsten altid fyldt, så det kan være svært at få plads.
Togo er en mulighed :-)

Dato for besøg: december 2019
Tak, Jeppes550

Anmeldt 30. november 2019 fra mobile enheder

Dette konditori sælger de fineste kager, og er man heldig, at der er plads, kan man gå ovenpå og bestille kage og kaffe. Vi var der 2 gange, men fik ikke et bord. Vi så lokaliteterne og kagerne og vil ind en anden gang. Salonen er vinder af Københavns Bedste for nogle år siden.

Dato for besøg: november 2019
Tak, 748Rita
Anmeldt 9. juni 2019 fra mobile enheder

Kan du ikke lide cheesecakes skal du holde dig langt væk! Til gengæld, er du fan så er det her du skal holde dig til. Til enhver tid 10-15 forskellige på hylderne.

En god kande thé fra Perchs kan man også få. Hvad der trækker ned er personalet der er ret ligeglade, men det er så også unge omrejsende turister der arbejder der en månedes tid, og så er service jo ikke så vigtigt.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, Thomas J
Anmeldt 21. maj 2019

Bertels cheese cakes kan virkelig anbefales. Det er en "treat" man ikke finder andre steder i København. Forvent lange køer på weekend eftermiddage, og det kan være svært at finde et bord. Er vejret godt kan man dog overveje at tage med som take-away, og spise udenfor - fx ved det Storkespringvandet, der er tæt på. Prisklassen er i den høje ende, men det er prisen værd.

Dato for besøg: marts 2019
Tak, 491mettek
Anmeldt 18. maj 2019

Bertels Salon er præcis det sted, man har brug for, når man vanker gennem indre by på udkig efter en rar kaffejoint, hvor man både kan hygge og få sig et godt stykke kage.

Denne Store Bededag var de to etager propfyldt, og vi talte mindst 5 forskellige sprog - hurra, det var næsten som at være på ferie i det store udland.

Betjeningen bag disken var effektiv, vores latte og cortado sad lige i skabet, og de to slags cheesecake var både Instagram-tjekkede og smagte herligt.

Priserne er naturligvis i den høje ende, og stolene er ikke voldsomt magelige, men man hygger sig gevaldigt og forlader Bertels med fyldte maver og et stort smil.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, Christian M

Rejsende, der kiggede på Bertels Salon, kiggede også på

Har du været i Bertels Salon? Fortæl om dine oplevelser!