“Hyggelig restaurant ”

Tapas Huset
Reservér bord
Køkkener: Spansk
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: På Tapas Huset serverer vi Tapas lavet med passion og integritet. Vi har hentet vores inspiration fra den nordlige del af Spanien, som er kendt for sin kompromisløse tilgang til råvarer. Vores restaurant er hyggelig, moderne og casual. Vi har teamet op med fire fremragende kokke fra Spanien, som brænder for at give københavnerne en autentisk spiseoplevelse!
Anmeldt 23. august 2020 fra mobile enheder

Hyggelig restaurant , super lækker mad og søde tjenere. Det er bestemt ikke sidste gang vi kommer der

1  Tak, 864trineh

Anmeldt 23. august 2020

Min mand og jeg havde købt en Deal , et Skaldyrsfad.
Fredag den 21. August kl. 17.00 havde vi bord på Casa Lola
Stedet er lyst og dejligt , og betjeningen høflige og søde.

Maden var fremragende , og vi følte os som på en skøn ferie til Spanien

Tak, Lene S
Anmeldt 14. juli 2020

Vi havde lige sat os til bords, og den søde tjener kommer og tilbyder os et glas Cava. Vi fik 100% oplevelsen af, at det restauranten der bød velkommen, men da regningen skal betales koster det kr 65,- pr. glas. Vi bad om vand til vinen - pris kr. 20,- for postevand. Der serveres ikke automatisk brød på restauranten, og da vi bad om lidt til vores Tapas fik vi det - pris kr. 59,-. Maden var ikke speciel god, men den kvindelige tjener rigtig sød og venlig. Ikke et sted vi besøger igen.

3  Tak, MortenJ839
Anmeldt 11. juli 2020 fra mobile enheder

Autentisk og lækkert
Selvom stedet ligger så midt i CPH som det næsten kan, er det klart et besøg værd hvis man har lyst til rigtig spansk tapas. Casa Lola foreslår selv 6 tapasretter til to personer, vi kom til at købe 9 fordi det hele lød så lækkert, og vi kunne sagtens have nøjes med 6 eller 7.

Tak, Abillesoe
Anmeldt 24. juni 2020

Dejlig mad, men ikke sådan at man bliver "blæst bagover".
Stedet sælger hovedsageligt vin i hele flasker og kun nogle få kan købes pr. glas - ærgerligt.

Desuden var tjeneren meget hurtig til at tilbyde en "velkomstdrink" og først lige da han begynder at hælde op, får vi at vide, at det koster 65 kr. - meget spansk stil, lige som når man er på ferie..... :O/

Dato for besøg: juni 2020
Tak, hmpDenmark

Rejsende, der kiggede på Tapas Huset, kiggede også på

Har du været i Tapas Huset? Fortæl om dine oplevelser!