“Forfærdelig kedelig tapas middag”
Anmeldelse af Tapas Huset

Tapas Huset
Reservér bord
Køkkener: Spansk
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: På Tapas Huset serverer vi Tapas lavet med passion og integritet. Vi har hentet vores inspiration fra den nordlige del af Spanien, som er kendt for sin kompromisløse tilgang til råvarer. Vores restaurant er hyggelig, moderne og casual. Vi har teamet op med fire fremragende kokke fra Spanien, som brænder for at give københavnerne en autentisk spiseoplevelse!
Anmeldt 26. januar 2020

Bestilte deres “loco” tapas menu bestående af 7 startede og 4 tapas retter. Det er nok det mest kedelige måltid mad jeg nogensinde har fået på en restaurant. Der var ingen sjæl i maden, størstedelen serveret var forarbejdet mad som ost og pølser, som man ligeså godt kunne have købt i et supermarked, og skal man forklar den varme tapas, hvor kokken skulle lave mere end en flot anretning, så bestod den af en chorizo pølse skåret i fire stykker varmet i ovn, en gang dampet hvidløgsrejer fra frost, og sure grønpeber som bare havde været bagt i en ovn. Der var god frisk kold tun, men det kræver jo heller ingen kokkekunst. Nul sjæl, nul passion for mad og nul stjerner herfra. Personalet var super søde venlige og imødekommende, og deres sangria smagt faktisk rigtig godt.

Tak, TravelsForFoodWW

Anmeldt 19. januar 2020 fra mobile enheder

Fantastisk autentisk Spansk paella.
Vil klart anbefale den andre... Det tager lidt tid at tilberede med det oplyste tjeneren så vi udfyldte ventetiden men Cava og finger tapas. Så lækkert

Tak, KimL134
Anmeldt 5. januar 2020 fra mobile enheder

Maden var virkelig lækker og der var masser af den, vi fik deres tapas menu med 7 starters og 4 tapas. Deres betjening var sød, men der var lidt forvirring og man skal kunne tale engelsk for at blive serviceret.. God Sangria og Aperol, men kunne være rart med er lidt større drinks kort.
Meget rimelige priser og god beliggenhed

Tak, michella79
Anmeldt 27. december 2019

Vi var der på en travl aften, med stort julefrokostselskab på 1. sal. Alligevel var der fin og opmærksom service. Diverse tapas var glimrende og velsmagende, selv om jeg synes det er 'over the top', at en lille kurv med grovfrites skal koste 89 kr. Men de smagte fremragende! Gode vine, selv om cava'en, jeg blev budt på som 'starter', ikke var kold. Men de tre små dessertkager til slut var intet mindre end forrygende, men der er 'gods' i dem, så det går fint at dele dem.
Så 4 store hjerter herfra <3 <3 <3 <3

Dato for besøg: december 2019
Tak, AliceR2
Anmeldt 10. december 2019 fra mobile enheder

Var her til tapas ifm et familietur og det var en fin oplevelse. Der var hyggeligt og god betjening. Der var rigeligt med mad

Dato for besøg: december 2019
Tak, Lookforward60

Rejsende, der kiggede på Tapas Huset, kiggede også på

Har du været i Tapas Huset? Fortæl om dine oplevelser!