“Super italiensk gourmet mad til rimmelig penge”
Anmeldelse af L'Altro

L'Altro
Reservér med
L'Altro er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Christianshavn
Anmeldt 14. december 2017

Her er tale om lillebroren til Era Ora som er italiensk Michelin restaurant i København. Den restaurant er også anbefalet af Michelin. Mad og vin oplevelsen er tårnhøj. Min kone og jeg fik deres menu og vinmenu som var en sand oplevelse. Indretning og atomsfæren i restauranten men er spartansk som man jo også oplever i Italien. Restauranten for min bedst anbefaling.

1  Tak, Peter J

Anmeldt 13. december 2017

Har været på denne restaurant i aften, og har stort set aldrig fået så ringe mad. Først sprød kyllingskind med aubergine mousse, det smagte af chili og ikke andet. Fennikelsuppe der intet smagte af og andebryst, der var kedeligt og sejt. Risotto med græsker, som var direkte ubehagelig, ravioli med kødfyld som var uspiseligt. Desserten gled ned på grund af sult. Vi havde annonceret en person med glutenallergi, og dette fungerede perfekt, derfor 1 stjerne

Tak, jeng347
Anmeldt 9. december 2017 fra mobile enheder

Vi besøgte restauranten en fredag aften og havde en Deal til en 6-retters tastingmenu. Retterne var af forskellig størrelse, men vi blev bestemt mætte. Det var en varieret og meget lækker menu. Ikke en finger at sætte på hverken maden eller betjeningen. Vi kommer gerne igen.

Tak, Tine S
Anmeldt 6. december 2017

Endelig fik vi prøvet L'altro. Kort fortalt var vi tilfredse, fordi vi havde fået den 6-retters menu til en god pris (265kr) pga. en deal. Men skulle vi have betalt fuld pris, ville vi havde været skuffede. Og sådan burde det jo ikke være - kvaliteten burde leve op til den fastsatte pris i menukortet. Vi kan i alt fald ikke forstå, at L'Altro har en Bib Gourmand i Michelin Guiden???
Af minusser må nævnes at flere af retter ikke var ordentlig varme, sprød kyllingeskind var halv slattent og vinen var til overpris. Tjenerne virkede som robotter - de sagde godt nok retternes indhold, som man bør, med ud over det var der hverken smil eller personlighed - ærgerligt. En træls detalje er, at man sidder helt ad H til pga. en kæmpe sokkel på bordene, som bevirker, at man ikke kan have sine ben inde under bordet, uden hele tiden at slå knæene ind i soklen.

Når ovenstående er sagt, så havde flere af retterne god smag og vinen var lækker trods den dyre pris for meget små glas.

Tak, Vandrende-pind
Anmeldt 1. december 2017

Vi besøgte restauranten for at smage en 6 retters menu købt på en deal site. Retterne var små, og meget italienske og lækre. Dejlig italiensk vin omend prisen på vin serveret i glas var i den høje ende. Betjeningen var hurtig og effektiv. Selv om der var et støjende julefrokost arrangement oven på var tjenerne meget nærværende.

Tak, hellehedek

Rejsende, der kiggede på L'Altro, kiggede også på

Har du været i L'Altro? Fortæl om dine oplevelser!