“Intet overraskende...”
Anmeldelse af L'Altro

L'Altro
Reservér med
L'Altro er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Christianshavn
Anmeldt for 24. november 2017 fra mobile enheder

Vi havde glædet os til denne deal med 6 retter.
De to første var gode, men har aldrig prøvet at skulle bede om salt og peber på en restaurant af den kaliber.
Det var ikke den store gastronomiske oplevelse - faktisk en smule kedelig.
Betjeningen kører meget på “in and out” -konceptet...kunne høre vi fik forskellige oplysninger på retterne blandt de andre gæster..trods vi fik det samme.
Nu er det prøvet og tror ikke vi kommer igen desværre.

Tak, Mette S

Anmeldt for 17. november 2017

Vi fik 6 en retters tasting menu, som havde både plusser og minusser.
På plussiden Artiskok, Risotto og Ravioli og på minussiden Andebryst
og desserten (meget bastant). Meget gode vine og ok service, men
akustikken på 1. sal var meget dårlig. Restauranten var godt besøgt.

2  Tak, Kaslander
Anmeldt for 2. november 2017

Vi fik en Sweetdeal 6-retters menu, som vi virkelig havde set frem til. Og vi blev vel noget skuffet. Det er fin og okay mad, men der er altså den der fornemmelse af at man er lidt til overs - bænket på 1. sal sammen med de andre "kuponjægere".

Hvis man vil have en passende god vin til maden får man lov til at betale næsten 100 kr per glas (wine pairing no.1) og det er altså i overkanten for det udvalg.

Betjeningen er fin og for det meste vidende. Alle taler engelsk og italiensk.

1  Tak, Lars1437
Anmeldt for 2. november 2017

Med en bib gourment i vente er forventningen skruet op. Vi havde en Sweetdeal men forventede alligevel at de leverede varen. Vi var skuffede. Alle Sweetdeals blev samlet på første sal i et ikke specielt hyggeligt lokale hvor der manglede intimitet. 6 retters taistingmenu ventede forude. Vi fik på anfordring vist aftenens menu, og valgte derefter vinmenu med tre glas. Vi blev tilbudt vand, men ikke andet, så vi ventede længe på at der blev skænket vin op. Ingen tilbud om aperitif, og ingen snacks eller brød. Da vi havde drukket det meste af vinen kom den første ret der mest af alt mindede om en snack. Der var ikke mere vin i vinmenuen end det der blev skænket første gang. Så ventede vi igen længe, og fik drukket det meste af en flaske vand, som var ad libitum.
Generelt var ventetiderne alt for lange, og der manglede opmærksomhed fra betjenerne, som var unge piger uden dansk kundskaber. Alle retter var kedelige og uden ret meget smag, det mente både min kone og jeg samt bordene vid siden af os.
Alt i alt en trist oplevelse, og det os ufatteligt hvordan L'Altro har opnået en bib gourment. Betjeningen uengageret og ligegyldig.
Vi har så prøvet det, og vender ikke tilbage.

1  Tak, hbothmann
Anmeldt for 1. november 2017

En helt igennem forfejlet og skuffende menu.
De glemte første ret, hvilket, vi gjorde opmærksom på, men da havde det allerede taget over en time inden serveringen, som så var anden ret, ankom, så vi opgav at gøre mere. Retterne smagte enten kedeligt, var for salte eller for vamle. Smagsmæssigt en stor skuffelse.
Musikken bragede ud af højtalerne som på en cafe. L'altro er ikke det gode italienske spisested, det var en gang. Det viser sig også, at ejeren er ny, så det bare er navnet, der er tilbage.
Det må være længe siden Michellinholdet har været forbi!

2  Tak, Hanne T

Rejsende, der kiggede på L'Altro, kiggede også på

Har du været i L'Altro? Fortæl om dine oplevelser!