“Det er ikke længere det gode gamle L'altro”
Anmeldelse af L'Altro

L'Altro
Reservér med
L'Altro er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Christianshavn
Anmeldt 1. november 2017

En helt igennem forfejlet og skuffende menu.
De glemte første ret, hvilket, vi gjorde opmærksom på, men da havde det allerede taget over en time inden serveringen, som så var anden ret, ankom, så vi opgav at gøre mere. Retterne smagte enten kedeligt, var for salte eller for vamle. Smagsmæssigt en stor skuffelse.
Musikken bragede ud af højtalerne som på en cafe. L'altro er ikke det gode italienske spisested, det var en gang. Det viser sig også, at ejeren er ny, så det bare er navnet, der er tilbage.
Det må være længe siden Michellinholdet har været forbi!

2  Tak, Hanne T

Anmeldt 22. oktober 2017 fra mobile enheder

Vi fik 6 fine retter med god smag. Portionerne var ikke ret store og havde vi ikke fået massere af brød til, ville jeg nok have været småsulten efter en time eller to. Især desserten var super lækker med sprød dejbund. Havde vi skulle give fuld pris på middagen (450kr), ville det været i overkanten, især da vin- og ølpriser er i den meget høje ende. Min ledsager bestilte et glas vin (økovin til 120 kr) og jeg selv en vinmenu med 3 glas til omkring 280kr. Af uransagelige årsager viser det sig så, at indholdet i mine glas højst er 2/3 af min ledsagers! Så giver det da ingen mening at købe menuen! Nå, men den smagte da udemærket alligevel.... Betjeningen var god og nærværende.

Tak, Henrik H
Anmeldt 10. oktober 2017 fra mobile enheder

Vi var et selskab på 7 personer der havde købt en Sweetdeal til 6 "gourmetretter" på L' Altro. Vi havde glædet os til en god aften med lækker mad, men vi blev i den grad skuffede. Retterne var i bedste fald fuldstændig smagsforladte. Andre retter smagte decideret dårligt og forlod bordet stort set urørt. Dette var oplevelsen for alle 7 personer i selskabet. Vi købte rimelig dyre vine til maden og tjenerne kom løbende med vand til bordet - vel at mærke uden at vi bad om det. Da vi fik regningen havde vi betalt 200,- kr for vand vi ikke selv havde bestilt. Virkelig dårlig stil og virkelig dårlig oplevelse.

3  Tak, Katja1976
Anmeldt 8. oktober 2017 fra mobile enheder

Rigtig god betjening. Maden var middel til gengæld var deres eksklusive vin menu fabelagtig. Lidt kedelig krostue indretning

1  Tak, Natascha S
Anmeldt 1. oktober 2017

Havde købt en deal til en treretters menu. Betjeningen var forvirret og maden slet ikke som forventet. Alle retterne manglede smag og kant og det er jo netop det det Italienske køkken normalt kan. Jeg ved ikke om de glemmer at smage på maden selv, men det mangler virkelig smag. Begriber ikke hvordan de kan få en bib gourmand eller rekommanderet i michelin guiden. Det er en gåde.

1  Tak, mie2610

Rejsende, der kiggede på L'Altro, kiggede også på

Har du været i L'Altro? Fortæl om dine oplevelser!