“Morgenmadstallerken ikke anbefalelsesværdig”

Bodega
Køkkener: Spisested, Dansk, Bar, Café
Spisemuligheder: Aftensmad, Morgenmad, Reservationer
Kvarter: Det indre Nørrebro
Beskrivelse: Velkommen hos Bodega Vi bor på Kapelvej – lige klods op ad Assistens Kirkegård – så mange vælger at kigge ind til os, når de har været på rundtur på Københavns mest interessante kirkegård. Vi på Nørrebro elsker Assistens’ som en fredelig oase, hvor du kan slippe lidt væk fra storbyens tumult. Bodega er også oplagt, hvis du trænger til at hvile fødderne efter en shoppingtur på Nørrebrogade. Prøv vores brunch eller måske en lille stak klassiske pandekager. Køkkenchefen og hans dygtige medarbejdere gør hver dag alt hvad de kan for at kreere både spændende og velsmagende retter. Til frokost kan vi anbefale danske klassikere som 3 slags sild eller Fiskedeller med rugbrød, hjemmerørt remoulade, surt og citron. Selvfølgelig klarer vi også den traditionelle burger. Til aften serverer vi for eksempel hvidvinsdampede blåmuslinger eller Ribeye med bearnaise. Vores menukort og råvarerne følger sæsonen, så menukortet skifter vi jævnligt. Vi benytter i videst muligt omfang de bedste økologiske råvarer, lige som vi har et langvarigt samarbejde med udvalgte små producenter af grønt og kød, fx kommer vores flæskesteg fra fritgående grise. Efter fyraften vælger mange lokale at lægge vejen forbi Bodega til en velskænket fadøl. Er der en vigtig fodboldkamp på programmet, tænder vi for storskærmen i vores tilstødende lokaler. På de dage, hvor solen skinner, er der rift om de gode siddepladser uden for. Her kan du vende dagens begivenheder, mens livet på Nørrebro passerer forbi. Og sidst på dagen elsker vores bartendere at overraske gæsterne med imponerende cocktails, mens vores DJ sørger for den helt rigtige stemning.
Anmeldt 9. april 2018

Vi var her fordi de tidligere har haft en god brunch. Den har de nu skiftet ud med en morgenmadstallerken, der ikke er meget værd. Noget kedeligt og trods vi bestilte røræg/bacon ved siden af, blev vi slet ikke mætte. Vi endte med at betale det samme som hvis vi havde spist en lækker brunch et andet sted.

Dato for besøg: marts 2018
Tak, cecillieloekke

Anmeldt 20. september 2017

Mad og service var god, men jeg syntes der er del skønhedsfejl, måske fordi at jeg oplever atmosfære anderledes i dag end for 20 år siden, omkring et spisested.

Dato for besøg: september 2017
Tak, Per N
Anmeldt 13. september 2017 fra mobile enheder

Vi havde lyst til bøf bearnaise. Det fik vi, det smagte som det skulle, mør bøf og lækre fritter. Bøffen er tilberedt som perfekt, lækker saftig. Vi bestilte begge en medium grillet. Flot grillet skorpe lyserød hele vejen igennem. Og godt krydret

Dato for besøg: september 2017
Tak, Søren H
Anmeldt 26. maj 2017 fra mobile enheder

Denne hyggelige restaurant skiller sig i høj grad ud, hvad angår service og mad i høj kvalitet. Jeg spiste en velanrettet brunch, med små hjemmelavede delikatesser - Sprød tærte, saftig fiskefrikadelle, pandekage med hjemmelavet sirup mm. Alt smagte forrygende!
Imens fylder ejeren rummet med en afslappende og rolig atmosfære. Han giver sig tid til kunderne og bedrager til small- talk som giver en unik og hjemmelig følelse. Alle sanserne er i spil på dette udsøgte sted. Lige fra elegant inddirekte belysning i loftet, til glade smil og økologi. De fortjener alle stjerner i solsystemet!

Dato for besøg: maj 2017
Tak, Maluntei
Mikael C, Ejer hos Bodega, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. maj 2017

1000 tak for besøget og de meget fine ord.

Vi glæder os allerede til at se dig igen på Bodega.

Anmeldt 10. maj 2017 fra mobile enheder

Lækkert sted! Om du kommer en almindelig frokost, og bestiller Club Sandwich og iskaffe, eller om du kommer en fredag aften til dagens varme ret og coctails, er der altid god stemning.
Ind imellem også live DJ...

Dato for besøg: maj 2017
Tak, veronicash1

Rejsende, der kiggede på Bodega, kiggede også på

Har du været i Bodega? Fortæl om dine oplevelser!