“Hurtig og god pizza”

La Rocca Ristorante
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: En bid af Italien La Rocca er italiensk til fingerspidserne med skønne cafélatte-toner på væggene og klassiske lysekroner i loftet. På menukortet finder du et bredt udvalg af autentiske italienske retter, som vores italienske kokke tilbereder med friske råvarer. Hver aften fremtryller de en Menu-Surprise, mens vores tilsvarende italienske tjenere diskret sørger for en stemningsfuld oplevelse.
Anmeldt 11. august 2021 fra mobile enheder

Vi ankom kl. 19 og der var travlt, så vi bestilte take away og tog ned til søerne som også var lækkert.
Der er ikke meget plads inde i restauranten, der var ikke flere glutenfri pizzaer og vi kunne ikke få bord udenfor. Alligevel synes vi de fortjener 5 stjerner for en god pizza og til hurtig og god service.

1  Tak, jonassJ6444EJ

Anmeldt 2. august 2021 fra mobile enheder

Maden var dejlig og smagte lækkert. Personalet var super flinke og smilende. De tog sig tid til at snakke med vores unger.

Tak, Nicolai W
Anmeldt 31. juli 2021

God stemning, pga en lille misforståelse blev vores mad lidt forsinket, men det blev rigeligt kompenseret. Lun og hyggelig stemning under hele måltider. Meget lækker mad til fornuftige penge. Anbefales varmt.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, sveno926
Anmeldt 27. juli 2021

Lækkert mad, god betjening, og autentisk atmosfære.
Vi sad ude i gården som var rigtigt hyggeligt, men indendørs virker også hyggeligt.
Prisen er middel.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Stefan J
Anmeldt 21. juli 2021 fra mobile enheder

Københavns bedste italienske restaurant med super beliggenhed og flotte lokaler og skøn gårdhave ! Her føler man sig virkelig velkommen og maden er bare uuuuhhhhhhmmmmmm !

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Adventure289512

Rejsende, der kiggede på La Rocca Ristorante, kiggede også på

Har du været i La Rocca Ristorante? Fortæl om dine oplevelser!