“Helt fantastisk sted!!! ”
Anmeldelse af La Rocca Ristorante

La Rocca Ristorante
Reservér bord
tir. 4/8
20:00
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: En bid af Italien La Rocca er italiensk til fingerspidserne med skønne cafélatte-toner på væggene og klassiske lysekroner i loftet. På menukortet finder du et bredt udvalg af autentiske italienske retter, som vores italienske kokke tilbereder med friske råvarer. Hver aften fremtryller de en Menu-Surprise, mens vores tilsvarende italienske tjenere diskret sørger for en stemningsfuld oplevelse.

Helt fantastisk sted!!! Vi var 7 voksen og 2 børn på 9 og 2 år. Aldrig har jeg oplevet så sødt og behageligt personale. Der var både plads til at børn kunne være børn, men også at vi voksne blev forkælet. Det var en skøn aften med lækkert mad. Kommer helt sikkert igen.

Tak, marielouisen330

Hvis jeg kunne give 10 stjerner havde i fået det!
Jeg havde inviteret 7 af mine venner/familie til middag på La Rocca ifm. med min fødselsdag, det var det bedste valg jeg jeg havde gjort! Sikke en god oplevelse.
Vi fik alle 7 forret og hovedret, forskellige retter fra menu kortet - maden var super lækker og der var rigeligt. Stemingen var god og servicen var i top, fantastisk! Tjeneren anebefalede vores vine, rød og rose, begge 2 var gode! Da jeg var ved at betale kom tjeneren inde med en flot brændende stjernekaster og en lækker flaske Serpi Intreccio som jeg måtte tage med hjem.
Jeg synes ikke at der var dyrt, for vores fantastisk gode oplevelse - jeg kommer helt sikkert igen.

Tak, Katrina S

Måske har La Rocca verdens bedste pastaret? Jeg har i hvert fald aldrig smagt noget så himmelsk som deres hjemmelavet parpadelle med oksemørbrad, Karl Johan svampe og trøffelflager. Det var en udsøgt oplevelse, og jeg kommer helt sikkert igen. Håber de aldrig tager den af deres menukort! Både forret og dessert var også gode.
Det er en hyggelig restaurant med god betjening og vin.

Tak, DMHappiestgirl
Anmeldt 14. juni 2020 fra mobile enheder

Rigtig autentisk italiensk. Lækker mad og god service! Helt bestemt et besøg værd. Vi fik 6 retter med vin menu. Der var rigelig med mad og vin!

Tak, MarkusDenmark
Anmeldt 18. februar 2020 fra mobile enheder

Vi besøgte La Rocca under Dining Week, og trods travlhed oplevede vi utroligt høflig og nærværende betjening. Menuen var også superlækker, og vinkortet rigtig godt. Glæder mig til at besøge La Rocca igen :-)

Dato for besøg: februar 2020
Tak, camillanoergaard7

Rejsende, der kiggede på La Rocca Ristorante, kiggede også på

Har du været i La Rocca Ristorante? Fortæl om dine oplevelser!