“Italian dining week”

La Rocca
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: En bid af Italien La Rocca er italiensk til fingerspidserne med skønne cafélatte-toner på væggene og klassiske lysekroner i loftet. På menukortet finder du et bredt udvalg af autentiske italienske retter, som vores italienske kokke tilbereder med friske råvarer. Hver aften fremtryller de en Menu-Surprise, mens vores tilsvarende italienske tjenere diskret sørger for en stemningsfuld oplevelse.
Anmeldt 22. oktober 2017 fra mobile enheder

Rigtig lækker mad, en stor smagsoplevelse, flotte hyggelige herskabelige lokalerne med en god atmosfære, autentisk italiensk mad og betjening

Tak, 816oleb
J K, Gæsteansvarlig hos La Rocca, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. november 2017

Kære obistrup,

Tusind tak for besøget og de dejlige kommentarer, som vi sætter stor pris på. Vi sender dem straks videre til vores søde personale.

Anmeldt 20. oktober 2017 fra mobile enheder

Maden blev serveret med italiensk charme af de italienske tjenere. De retter, jeg fik, var gode og smagfulde. Kan absolut anbefales.

Tak, Charlotte P

Kære Charlotte P,

Anmeldt 18. oktober 2017

La Rocca er bare en skøn restaurant og maden smager godt. Ingen tvivl om, at betjeningen er hjertet af La Rocca og profilerer det som en restaurant med hjerterum.

Dato for besøg: maj 2017
Tak, Christoffersen

Kære Christoffersen,

Anmeldt 16. oktober 2017 fra mobile enheder

Vi var 4 voksne og 2 børn (3 og 8 år) ude og spise på La Rocca.
Virkelig god stemning og charmerende betjening der både kunne vejlede i vinen til maden og gav high-five til drengene.
Rigtig god og veltillavet mad med masser af smag.
Kan varmt anbefales.

Tak, Marie B

Kære Marie B,

Anmeldt 16. oktober 2017 fra mobile enheder

Onsdag aften skulle vi fem ud at spise. Restauranten var fyldt kl. 19:00 og vi fik bestilt god hvidvin og rødvin samt for -og hovedret. Betjeningen var god, hurtig og høflig hele aftenen igennem og tjenerne var konstant opmærksomme uden at være anmassende. Min kollegaer fik carpaccio jeg fik tyndtskårede kammusling dækket med et tyndt lag sauce hvilket smagte fremragende, hvilket mine kollegaers også gjorde. Til hovedret fik jeg mandelmarineret pighvar, som var god, men en anelse tør og de øvrige fik en klassisk Rossini som sad lige i skabet.
Desserten var ostefad og en slags muffin med varmt let flydende pistacie i Dam is ved siden af, hvilket var noget af den bedste dessert jeg endnu har fået.
Alt i alt en super god oplevelse hele vejen igennem og jeg kan kun anbefale denne restaurant til alle som kan lide god italiensk mad.

Tak, MIchaelChristensen

Kære MIchaelChristensen,

Rejsende, der kiggede på La Rocca, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i La Rocca? Fortæl om dine oplevelser!