“Hyggelig familiemiddag”

La Rocca
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: En bid af Italien La Rocca er italiensk til fingerspidserne med skønne cafélatte-toner på væggene og klassiske lysekroner i loftet. På menukortet finder du et bredt udvalg af autentiske italienske retter, som vores italienske kokke tilbereder med friske råvarer. Hver aften fremtryller de en Menu-Surprise, mens vores tilsvarende italienske tjenere diskret sørger for en stemningsfuld oplevelse.
Anmeldt 16. oktober 2017 fra mobile enheder

Vi var 4 voksne og 2 børn (3 og 8 år) ude og spise på La Rocca.
Virkelig god stemning og charmerende betjening der både kunne vejlede i vinen til maden og gav high-five til drengene.
Rigtig god og veltillavet mad med masser af smag.
Kan varmt anbefales.

Tak, Marie B
J K, Gæsteansvarlig hos La Rocca, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. november 2017

Kære Marie B,

Tusind tak for besøget og de dejlige kommentarer, som vi sætter stor pris på. Vi sender dem straks videre til vores søde personale.

Vi glæder os til at byde jer velkommen igen i La Rocca.

Mange hilsner
La Rocca /Kate

Anmeldt 16. oktober 2017 fra mobile enheder

Onsdag aften skulle vi fem ud at spise. Restauranten var fyldt kl. 19:00 og vi fik bestilt god hvidvin og rødvin samt for -og hovedret. Betjeningen var god, hurtig og høflig hele aftenen igennem og tjenerne var konstant opmærksomme uden at være anmassende. Min kollegaer fik carpaccio jeg fik tyndtskårede kammusling dækket med et tyndt lag sauce hvilket smagte fremragende, hvilket mine kollegaers også gjorde. Til hovedret fik jeg mandelmarineret pighvar, som var god, men en anelse tør og de øvrige fik en klassisk Rossini som sad lige i skabet.
Desserten var ostefad og en slags muffin med varmt let flydende pistacie i Dam is ved siden af, hvilket var noget af den bedste dessert jeg endnu har fået.
Alt i alt en super god oplevelse hele vejen igennem og jeg kan kun anbefale denne restaurant til alle som kan lide god italiensk mad.

Tak, MIchaelChristensen

Kære MIchaelChristensen,

Vi glæder os til at byde jer velkommen igen i La Rocca.

Mange hilsner
La Rocca /Kate

Anmeldt 11. oktober 2017

Vi har besøgt La Rocca ganske mange gange gennem årene, og altid haft en god oplevelse Forleden besøgte jeg den igen, efter en længere pause, og det var en rigtig fin aften, der levede op til alle forventningerne!
Vi gik på 3-retters menuen med tilhørende vinmenu, og der var virkelig 'value for money'! 3 flotte retter, og selv om prisen var meget rimelig, gik vi mætte hjem - kan varmt anbefale at vælge denne menu. Hovedret: Super ribeye med kantareller og portvinssauce; mums!!
Restauranten er nyligt renoveret og fremstår flot og moderne. Vi fik super service af meget kompetente og venlige tjenere; især deres introduktion til vinmenuen var i top!

Tak, Carl T

Kære Carl T,

Tak! Vi er meget glade for at du nydt dit besøg og glæder os til at byde dig velkommen i fremtiden. Jeg vil videresende dine kommentarer til La Rocca holdet.

Anmeldt 6. oktober 2017

La Rocca er familiens "stamrestaurant" - hvor vi kan være sikre på en god oplevelse for alle hver gang. Lasagnen er børnenes "bedste lasagne nogensinde" - og de har testet nogle stykker :-) Også højt niveau på andre retter, denne gang blev det til kalvekotelet, charcuteri misti og så selvfølgelig lasagnen. Fantastisk betjening!

Tak, Karsten_FH

Kære Karsten_FH,

Anmeldt 21. september 2017 fra mobile enheder

På et kursus på det nærliggende hotel var frokosten placeret på La Rocca.
Første dag: lækker og varieret italiensk inspireret buffet med lækre kager.
Anden dag: lækker og varieret italiensk inspireret buffet med lækre kager.
Tredie dag: lækker og varieret italiensk inspireret buffet med lækre kager.
Fjerde dag: lækker og varieret italiensk inspireret buffet med lækre kager.
Det eneste problem: der var ikke meget variation de 4 dage imellem, så oplevelsen blev lidt triviel. Selv en middelmådig kantine serverer ikke de samme retter dag efter dag. Ellers sig fra til den slags aftaler.
Maden er veltillavet (dog er brødet ret tørt) og betjeningen effektiv.

Dato for besøg: september 2017
Tak, jmolgaard

Kære jmolgaard,

Rejsende, der kiggede på La Rocca, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i La Rocca? Fortæl om dine oplevelser!