“Bliver aldrig træt af La Rocca”
Anmeldelse af La Rocca

La Rocca
Book med
La Rocca er ikke tilgængelig på det anmodede tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: En bid af Italien La Rocca er italiensk til fingerspidserne med skønne cafélatte-toner på væggene og klassiske lysekroner i loftet. På menukortet finder du et bredt udvalg af autentiske italienske retter, som vores italienske kokke tilbereder med friske råvarer. Hver aften fremtryller de en Menu-Surprise, mens vores tilsvarende italienske tjenere diskret sørger for en stemningsfuld oplevelse.
Anmeldt 10. maj 2017 fra mobile enheder

Altid fantastisk mad, topvine fra Italien, serveret med gæstfrihed, smil og italienske drillerier.
Centralt i København, tæt på Nørreport, Torvehallerne og søerne.
Mulighed for at sidde i gårdhaven.

Tak, Christine T
J K, Gæsteansvarlig hos La Rocca, svarede på denne anmeldelseSvarede 12. maj 2017

Kære Christine T,

Tusind tak for besøget og de dejlige kommentarer, som vi sætter stor pris på. Vi sender dem straks videre til vores søde personale.

Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for La Rocca
Se de seneste anmeldelser

Anmeldt 7. maj 2017 fra mobile enheder

Kære læser, denne restaurant må du ikke snyde dig selv for at prøve, vi var her for andengang, og var spændt på om det kunne leve op til vores forventninger fra første gang, som var helt i top.

Vi har gennem de sidste 20 år gæstet Italien om sommeren (primært Toscana), hvorfor jo fordi her får man godt vejr, smukt landskab, fantastisk mad og et dejligt folkefærd, der har passion for mad og vin.
Og som overskriften indikere er et besøg på,La Rocca absolut den korteste vej til Italien jeg kender i Danmark, her får du det hele stemning, profesionelle tjenere, fantastisk mad, du kan vælge mellem flere typer af menuer fra det klassiske til en udsøgt tasting menu 6 retter ( den bestilte vi inkl.en udsøgt vin menu ). Det var et udsøgt måltid der sende os direkte til de Toscanske himmelstrøg, lækkert tilberedt med enkelt finesse, og afstemt så du også magtede de 6 retter uden at side udmattet tilbage efter indtagelsen.

Det er hvert at nævne, at du kan købe et stort udvalg af diverse top vine, hvor priserne selvfølgelig følger med, men den sammensatte vin menu til de 6 retter, var trods sine relative unge vine udsøgt.

Lad mig blot gentage " DU MÅ IKKE SNYDE DIG SELV FRA EN BOOKING PÅ La Rocca, det vil blive en mindeværdig aften, og glemte jeg at sige at der også bliver taget godt hånd om børnene. Super Tak!, fra en glad kunde.

Til diverse læser, jeg er en regelmæssig bruger af TripAdvisor,og sætter selv stor pris på gode anmeldelser, det har mere end en gang sikret en god aften på ukendt grund.
Jeg håber at du vil opleve at denne anmeldelse også lever op til dine forventninger.

Tak, Jess N

Kære Jess N,

Tusind tusind tak for besøget og ikke mindste den dejligste kommentarer, som vi helt sikkert sætter stor pris på. Vi sender dem straks videre til vores søde and stolte personale.

Anmeldt 8. april 2017 fra mobile enheder

En fantastisk middag med virkelig god mad og vin, og med betjening i særklasse. Dette er stedet du skal besøge!

Tak, Henrik S
J K, Gæsteansvarlig hos La Rocca, svarede på denne anmeldelseSvarede 12. april 2017

Kære Henrik S,

Anmeldt 18. marts 2017 fra mobile enheder

Spist der før og kommer der gerne igen. Super smagsoplevelse og gode vine. Mange og opmærksomme tjenere. Kommer der gerne igen.

Tak, mdanielsen65
J K, Gæsteansvarlig hos La Rocca, svarede på denne anmeldelseSvarede 21. marts 2017

Kære mdanielsen65,

Anmeldt 16. marts 2017

Vi afprøvede deres 6 retters menu med en god rødvin til. 6 dejlige retter mad og en oplevelse. Betjening var tip top. Jo II Duce var på besøg på La Rocca, jeg er sikker på personalet kan huske det. Dog maden kom dog lidt hurtigt efter hinanden, der måtte gerne have været lidt længere pause mellem retterne puha, man blev mæt og tak for det. Er man til Italiensk så er her et godt bud. Gode afstemte retter og godt tilberedt. Kommer vi igen YES.

Tak, liselottej3
J K, Gæsteansvarlig hos La Rocca, svarede på denne anmeldelseSvarede 18. marts 2017

Kære liselottej3,

Rejsende, der kiggede på La Rocca, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i La Rocca? Fortæl om dine oplevelser!