“" Til Italien på 5 minutter - Prøv det er virkeligt det hele værd!”
Anmeldelse af La Rocca

La Rocca
Book med
La Rocca er ikke tilgængelig på det anmodede tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: En bid af Italien La Rocca er italiensk til fingerspidserne med skønne cafélatte-toner på væggene og klassiske lysekroner i loftet. På menukortet finder du et bredt udvalg af autentiske italienske retter, som vores italienske kokke tilbereder med friske råvarer. Hver aften fremtryller de en Menu-Surprise, mens vores tilsvarende italienske tjenere diskret sørger for en stemningsfuld oplevelse.
Anmeldt 7. maj 2017 fra mobile enheder

Kære læser, denne restaurant må du ikke snyde dig selv for at prøve, vi var her for andengang, og var spændt på om det kunne leve op til vores forventninger fra første gang, som var helt i top.

Vi har gennem de sidste 20 år gæstet Italien om sommeren (primært Toscana), hvorfor jo fordi her får man godt vejr, smukt landskab, fantastisk mad og et dejligt folkefærd, der har passion for mad og vin.
Og som overskriften indikere er et besøg på,La Rocca absolut den korteste vej til Italien jeg kender i Danmark, her får du det hele stemning, profesionelle tjenere, fantastisk mad, du kan vælge mellem flere typer af menuer fra det klassiske til en udsøgt tasting menu 6 retter ( den bestilte vi inkl.en udsøgt vin menu ). Det var et udsøgt måltid der sende os direkte til de Toscanske himmelstrøg, lækkert tilberedt med enkelt finesse, og afstemt så du også magtede de 6 retter uden at side udmattet tilbage efter indtagelsen.

Det er hvert at nævne, at du kan købe et stort udvalg af diverse top vine, hvor priserne selvfølgelig følger med, men den sammensatte vin menu til de 6 retter, var trods sine relative unge vine udsøgt.

Lad mig blot gentage " DU MÅ IKKE SNYDE DIG SELV FRA EN BOOKING PÅ La Rocca, det vil blive en mindeværdig aften, og glemte jeg at sige at der også bliver taget godt hånd om børnene. Super Tak!, fra en glad kunde.

Til diverse læser, jeg er en regelmæssig bruger af TripAdvisor,og sætter selv stor pris på gode anmeldelser, det har mere end en gang sikret en god aften på ukendt grund.
Jeg håber at du vil opleve at denne anmeldelse også lever op til dine forventninger.

Tak, Jess N
J K, Gæsteansvarlig hos La Rocca, svarede på denne anmeldelseSvarede 12. maj 2017

Kære Jess N,

Tusind tusind tak for besøget og ikke mindste den dejligste kommentarer, som vi helt sikkert sætter stor pris på. Vi sender dem straks videre til vores søde and stolte personale.

Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for La Rocca
Se de seneste anmeldelser

Anmeldt 8. april 2017 fra mobile enheder

En fantastisk middag med virkelig god mad og vin, og med betjening i særklasse. Dette er stedet du skal besøge!

Tak, Henrik S
J K, Gæsteansvarlig hos La Rocca, svarede på denne anmeldelseSvarede 12. april 2017

Kære Henrik S,

Tusind tak for besøget og de dejlige kommentarer, som vi sætter stor pris på. Vi sender dem straks videre til vores søde personale.

Anmeldt 18. marts 2017 fra mobile enheder

Spist der før og kommer der gerne igen. Super smagsoplevelse og gode vine. Mange og opmærksomme tjenere. Kommer der gerne igen.

Tak, mdanielsen65
J K, Gæsteansvarlig hos La Rocca, svarede på denne anmeldelseSvarede 21. marts 2017

Kære mdanielsen65,

Anmeldt 16. marts 2017

Vi afprøvede deres 6 retters menu med en god rødvin til. 6 dejlige retter mad og en oplevelse. Betjening var tip top. Jo II Duce var på besøg på La Rocca, jeg er sikker på personalet kan huske det. Dog maden kom dog lidt hurtigt efter hinanden, der måtte gerne have været lidt længere pause mellem retterne puha, man blev mæt og tak for det. Er man til Italiensk så er her et godt bud. Gode afstemte retter og godt tilberedt. Kommer vi igen YES.

Tak, liselottej3
J K, Gæsteansvarlig hos La Rocca, svarede på denne anmeldelseSvarede 18. marts 2017

Kære liselottej3,

Anmeldt 3. marts 2017

Der findes masser af italienske restauranter i Danmark og steder som er italiensk madinspireret, men på restaurant La Rocca på Nørrebro, får man hele vejen igennem det ægte italienske køkken, vin og kultur helt ind under huden på absolut bedste vis.

Vi kom til stedet en torsdag aften og havde klogelig bestilt bord. Ved ankomsten blev vi straks mødt af en af restauranten mange tjenere, som viste os hen til vores bord. Et hyggeligt bord med tilpas afstand til gæster ved siden af. Vi havde fået bord med udkig mod det lækre køkken og mod en utrolig lækker ”vin-afdeling”
Der var en behageligt dæmpet belysning, stolen og sofaen vi sad i var utrolig behagelige. Stedet osede af hygge og kvalitet, og der er tilpas afdæmpet akustik. Fra højttalerne strømmede selvfølgelig blød, imødekommende italiensk musik og lige nøjagtig i tilpas lydniveau.

På stedet blev der talt et blomstrende italiensk og man havde klart fornemmelse af være i Italien.
Stedet har et lækkert varieret menukort, som uden tvivl kan friste en hver med hang til god italiensk mad.

Vi bestilte Pistacchio-crusted laks på bund af smørstegt spinat og safransauce nr. 33 og Oksetournedos Rossini, serveret med foie gras, trøfler, grøntsager og madeirasauce.
Til fisken fik vi huset hvidvin, på anbefaling fra vores tjener Miguel og et glas Barolo til oksetournedos´en.
Hvidvinen var tilpas afkølet, utrolig sprød og havde en volume, smag og intensitet, som klart matchede fisken, godt valg og perfekt anbefaling.
Baroloen var tilpas tempereret og havde den fylde og kompleksitet en god Barolo skal have.

Vi ventede ca. 20 min, hvilket må siges at være helt i orden, især set i lyset af restauranten var fyldt op, ca. 80 gæster, men det mærkede man overhoved ikke.

Så kom maden og vi fik laksen og et andet stykke fisk og gjorde straks opmærksom på, at det var ikke hvad vi havde bestilt. Fluks kom Miguel hen til bordet og beklagede, at han havde givet forkert ordre til køkkenet. En anden tjener kom og tog laksen væk, med ordene ” I skal selvfølgelig have mad sammen” Miguel beklagede endnu engang og som kompensation fik han arrangeret at vi fik lidt bruschetta. De var utrolig lækre, brødet friskristet, touch af hvidløg og lækre solmodne tomater godt krydret, og som ekstra service lidt mere Barolo og hvidvin på husets regning.

Absolut topklasse betjening og klart noget, vi værdsatte og gjorde opmærksom på.

Ca 10 min efter kom begge anretninger ind på bordet….Selvfølgelig en helt ny frisk anretning laks med tilbehør. Laksen var perfekt stegt og tilbehøret fik klart retten op i højeste niveau, med perfekt afstemning af smags- og kryddernuancer.
Det kan ganske enkelt ikke laves bedre.

Oksemørbraden var perfekt stegt, medium/rare, foir gras én var lagt på, da bøffen lige var taget af grillen og smeltet svagt. Sort frisk trøffel var der tilpas af og madeiraglassen var perfekt, hertil perfekte tilberedte grøntsager, lige tilpas aldente og smag af salt og rosmarinkrydret steget kartofler, som var sprøde i kanten og bløde i midten,,,Sådan gøres det…
En helt igennem utrolig veltilberedt ret, hvor alle ingredienser i den grad var i balance, ned til mindste deltalje.

Vi kan på det varmeste anbefale dette sted, hvis ønsket er italiensk mad i absolut topklasse, en perfekt betjening og et særdeles hyggeligt sted.

Tak, nolund

Kære nolund,

Rejsende, der kiggede på La Rocca, kiggede også på

Har du været i La Rocca? Fortæl om dine oplevelser!