“Rigtig god italiensk mad”
Anmeldelse af La Rocca

La Rocca
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: En bid af Italien La Rocca er italiensk til fingerspidserne med skønne cafélatte-toner på væggene og klassiske lysekroner i loftet. På menukortet finder du et bredt udvalg af autentiske italienske retter, som vores italienske kokke tilbereder med friske råvarer. Hver aften fremtryller de en Menu-Surprise, mens vores tilsvarende italienske tjenere diskret sørger for en stemningsfuld oplevelse.
Anmeldt for 1. marts 2017

Har besøgt denne restaurant to gange til Dining Week. Har endnu ikke været skuffet. Superlækker mad med gode råvarer, italiensk klassisk mad.

Tak, Mette R
J K, Gæsteansvarlig hos La Rocca, svarede på denne anmeldelseSvarede 18. marts 2017

Kære Mette R,

Tusind tak for besøget og de dejlige kommentarer, som vi sætter stor pris på. Vi sender dem straks videre til vores søde personale.

Anmeldt for 24. februar 2017

Dining week i La Rocca var superb.
Dejlig forret bestående af spinatpasta på lidt tomatsauce
Hovedret bestående af kalvefilet med lidt stegte grønsager og rodfrugtmos
Desserten var cappucinomousse. Det var alt ialt en dejlig oplevelse, både maden og serveringen. Vi fik hele tiden fyldt mere brød i brødkurven, efter ønske.

Tak, Vibeke A
J K, Gæsteansvarlig hos La Rocca, svarede på denne anmeldelseSvarede 27. februar 2017

Kære Vibeke A,

Anmeldt for 18. februar 2017

Fra første øjeblik, serviceorienterede tjenere (og der var masser af dem :-) ) dejlige lokaler, superb mad og en fantastisk husets vin - tjenerne var oprigtig engagerede og positive og glade (selvom det var 8. dag i Dining week) vi havde en overordentlig god aften og kan 100% anbefale restauranten og kommer helt sikkert selv igen (flere gange) tak for en super aften :-) :-)

Tak, Kaare R
J K, Gæsteansvarlig hos La Rocca, svarede på denne anmeldelseSvarede 24. februar 2017

Kære Kaare R,

Anmeldt for 18. februar 2017

Det kan være svært at finde gode restauranter i København, hvor børn føler sig velkomne - derfor er Larocca lidt unik. Hos Larocca fik vi nemlig rigtig god mad i hyggelig italiensk atmosfære og vore to børn på 2 og 7 år følte sig velkomne. Der var sågar et lille legerum, hvor børnene kunne lege og se TV. Vi forventer bestemt at vende tilbage.

1  Tak, HD H H

Kære HD H H,

Anmeldt for 14. februar 2017 fra mobile enheder

Perfekt aften med gode venner. Det var dining week og en absolut tilfredsstillende menu med markant italiensk smag, dufte og stemning. Fin betjening af opmærksomt personale. Trods travlhed var der muntre bemærkninger og smil på læben fra tjeneren. Kød blev tilberedt efter individuelle ønsker, og der var ikke en finger at sætte på oplevelsen af mad, vin og stemning. La Rocca var den perfekte ramme om en skøn aften med venner. Min varmeste anbefaling!

Tak, Steffi67

Kære Steffi67,

Rejsende, der kiggede på La Rocca, kiggede også på

Har du været i La Rocca? Fortæl om dine oplevelser!