“Dining week”
Anmeldelse af La Rocca

La Rocca
Book med
La Rocca er ikke tilgængelig på det anmodede tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Bookinger
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: En bid af Italien La Rocca er italiensk til fingerspidserne med skønne cafélatte-toner på væggene og klassiske lysekroner i loftet. På menukortet finder du et bredt udvalg af autentiske italienske retter, som vores italienske kokke tilbereder med friske råvarer. Hver aften fremtryller de en Menu-Surprise, mens vores tilsvarende italienske tjenere diskret sørger for en stemningsfuld oplevelse.
København, Danmark
Bidrager på niveau 3
23 anmeldelser
20 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 4 nyttige stemmer
“Dining week”
Anmeldt 24. februar 2017

Dining week i La Rocca var superb.
Dejlig forret bestående af spinatpasta på lidt tomatsauce
Hovedret bestående af kalvefilet med lidt stegte grønsager og rodfrugtmos
Desserten var cappucinomousse. Det var alt ialt en dejlig oplevelse, både maden og serveringen. Vi fik hele tiden fyldt mere brød i brødkurven, efter ønske.

Besøgte stedet Februar 2017
Tak, Vibeke A
J K, Gæsteansvarlig hos La Rocca, svarede på denne anmeldelse, 27. februar 2017
Kære Vibeke A,

Tusind tak for besøget og de dejlige kommentarer, som vi sætter stor pris på. Vi sender dem straks videre til vores søde personale.

Skriv en anmeldelse

Dansk først
1 anmeldelse
“Super oplevelse”
Anmeldt 18. februar 2017

Fra første øjeblik, serviceorienterede tjenere (og der var masser af dem :-) ) dejlige lokaler, superb mad og en fantastisk husets vin - tjenerne var oprigtig engagerede og positive og glade (selvom det var 8. dag i Dining week) vi havde en overordentlig god aften og kan 100% anbefale restauranten og kommer helt sikkert selv igen (flere gange) tak for en super aften :-) :-)

Tak, Kaare R
Kære Kaare R,

Kolding, Danmark
Bidrager på niveau 5
55 anmeldelser
37 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 34 nyttige stemmer
“Rigtig god mad i familievenlige omgivelser”
Anmeldt 18. februar 2017

Det kan være svært at finde gode restauranter i København, hvor børn føler sig velkomne - derfor er Larocca lidt unik. Hos Larocca fik vi nemlig rigtig god mad i hyggelig italiensk atmosfære og vore to børn på 2 og 7 år følte sig velkomne. Der var sågar et lille legerum, hvor børnene kunne lege og se TV. Vi forventer bestemt at vende tilbage.

1 Tak, HD H H

19 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 4 nyttige stemmer
“Jaaaah La Rocca!”
Anmeldt 14. februar 2017 fra mobile enheder

Perfekt aften med gode venner. Det var dining week og en absolut tilfredsstillende menu med markant italiensk smag, dufte og stemning. Fin betjening af opmærksomt personale. Trods travlhed var der muntre bemærkninger og smil på læben fra tjeneren. Kød blev tilberedt efter individuelle ønsker, og der var ikke en finger at sætte på oplevelsen af mad, vin og stemning. La Rocca var den perfekte ramme om en skøn aften med venner. Min varmeste anbefaling!

Besøgte stedet Februar 2017

41 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 8 nyttige stemmer
“Virkelig lækker restaurant.”
Anmeldt 14. februar 2017

Jeg havde min kone og 2 piger med og vi fik super service selv om det var i dining week. Maden var virkelig god. Mine piger fik pizza.... som der naturligvis blev smagt på. :) Min kone og jeg fik pasta....mums så godt.
De har et rum til børn med lidt legetøj og tv med noget disney channel. Så de voksene kunne nyde et lækket glas vin mens børnene også kunne underholdes.

Tak, Nikolaj E
Kære Nikolaj E,

Rejsende, der kiggede på La Rocca, kiggede også på

Har du været i La Rocca? Fortæl om dine oplevelser!