“Jaaaah La Rocca!”

La Rocca
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: En bid af Italien La Rocca er italiensk til fingerspidserne med skønne cafélatte-toner på væggene og klassiske lysekroner i loftet. På menukortet finder du et bredt udvalg af autentiske italienske retter, som vores italienske kokke tilbereder med friske råvarer. Hver aften fremtryller de en Menu-Surprise, mens vores tilsvarende italienske tjenere diskret sørger for en stemningsfuld oplevelse.
Anmeldt for 14. februar 2017 fra mobile enheder

Perfekt aften med gode venner. Det var dining week og en absolut tilfredsstillende menu med markant italiensk smag, dufte og stemning. Fin betjening af opmærksomt personale. Trods travlhed var der muntre bemærkninger og smil på læben fra tjeneren. Kød blev tilberedt efter individuelle ønsker, og der var ikke en finger at sætte på oplevelsen af mad, vin og stemning. La Rocca var den perfekte ramme om en skøn aften med venner. Min varmeste anbefaling!

Tak, Steffi67
J K, Gæsteansvarlig hos La Rocca, svarede på denne anmeldelseSvarede 24. februar 2017

Kære Steffi67,

Tusind tak for besøget og de dejlige kommentarer, som vi sætter stor pris på. Vi sender dem straks videre til vores søde personale.

Vi glæder os til at byde jer velkommen igen i La Rocca.

Anmeldt for 14. februar 2017

Jeg havde min kone og 2 piger med og vi fik super service selv om det var i dining week. Maden var virkelig god. Mine piger fik pizza.... som der naturligvis blev smagt på. :) Min kone og jeg fik pasta....mums så godt.
De har et rum til børn med lidt legetøj og tv med noget disney channel. Så de voksene kunne nyde et lækket glas vin mens børnene også kunne underholdes.

Tak, Nikolaj E

Kære Nikolaj E,

Vi glæder os til at byde jer velkommen igen i La Rocca.

Anmeldt for 14. februar 2017 fra mobile enheder

Dejlig stemning, dejlig mad, og super dejlig betjening. Et rigtig hyggeligt sted! Vi var fire personer, to voksne og to børn på 11 og 15, og La Rocca kan fint anbefales til familier.

Tak, DLucassen

Kære DLucassen,

Anmeldt for 5. februar 2017

Da vi ankom var alt booket, men tjeneren kunne heldigvis trylle et bord frem. Det er et meget lækkert menukort, med tilhørende vin menuer. Desværre var der så travlt i restauranten at vi ofte blev overset, og måtte vente i meget lang tid på maden.
Da vi var kommet halvvejs gennem den lækre menu blev servicen heldigvis meget bedre, og tjeneren tog sig tid til at tale om vinene m.m.
Så det blev en god oplevelse, og vi kommer igen.

Tak, Jesper C
J K, Gæsteansvarlig hos La Rocca, svarede på denne anmeldelseSvarede 12. februar 2017

Kære Jesper C,

Anmeldt for 28. januar 2017

Vi er tidligere hotel-, catering- og restaurantfolk, der mødtes til en festlig aften med en fast meny med drikkevarer til. Det var en meget positiv oplevelse. Veltillavet mad, korrekt stegt tournedos, god vin og meget fin betjening. Virkelig valuta for pengene.

Tak, Bjorn P
J K, Gæsteansvarlig hos La Rocca, svarede på denne anmeldelseSvarede 3. februar 2017

Kære Bjorn P,

Rejsende, der kiggede på La Rocca, kiggede også på

Har du været i La Rocca? Fortæl om dine oplevelser!