“Et lille stykke Italien!”
Anmeldelse af La Rocca

La Rocca
Book med
La Rocca er ikke tilgængelig på det anmodede tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Bookinger
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: En bid af Italien La Rocca er italiensk til fingerspidserne med skønne cafélatte-toner på væggene og klassiske lysekroner i loftet. På menukortet finder du et bredt udvalg af autentiske italienske retter, som vores italienske kokke tilbereder med friske råvarer. Hver aften fremtryller de en Menu-Surprise, mens vores tilsvarende italienske tjenere diskret sørger for en stemningsfuld oplevelse.
Oslo, Norge
Bidrager på niveau 1
3 anmeldelser
common_n_restaurant_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
“Et lille stykke Italien!”
Anmeldt 14. februar 2017 fra mobile enheder

Dejlig stemning, dejlig mad, og super dejlig betjening. Et rigtig hyggeligt sted! Vi var fire personer, to voksne og to børn på 11 og 15, og La Rocca kan fint anbefales til familier.

Besøgte stedet Februar 2017
Tak, DLucassen
J K, Gæsteansvarlig hos La Rocca, svarede på denne anmeldelse, 24. februar 2017
Kære DLucassen,

Tusind tak for besøget og de dejlige kommentarer, som vi sætter stor pris på. Vi sender dem straks videre til vores søde personale.

Skriv en anmeldelse

Bidrager på niveau 6
159 anmeldelser
94 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 17 nyttige stemmer
“Lækker mad og god stemning”
Anmeldt 5. februar 2017

Da vi ankom var alt booket, men tjeneren kunne heldigvis trylle et bord frem. Det er et meget lækkert menukort, med tilhørende vin menuer. Desværre var der så travlt i restauranten at vi ofte blev overset, og måtte vente i meget lang tid på maden.
Da vi var kommet halvvejs gennem den lækre menu blev servicen heldigvis meget bedre, og tjeneren tog sig tid til at tale om vinene m.m.
Så det blev en god oplevelse, og vi kommer igen.

• Besøgte stedet Februar 2017

12 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 6 nyttige stemmer
“17 tilfredse spisende”
Anmeldt 28. januar 2017

Vi er tidligere hotel-, catering- og restaurantfolk, der mødtes til en festlig aften med en fast meny med drikkevarer til. Det var en meget positiv oplevelse. Veltillavet mad, korrekt stegt tournedos, god vin og meget fin betjening. Virkelig valuta for pengene.

• Besøgte stedet Januar 2017

Bidrager på niveau 4
25 anmeldelser
12 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 3 nyttige stemmer
“Super hyggeligt sted med god italiensk mad”
Anmeldt 7. december 2016

Var der en lørdag i november. Helt fyldt og de havde meget travlt. Men vi fik en super service og maden var dejlig. Restaurant er delt i værelser, så man sidder ikke i et stort lokale. Dette hjælper på lyd niveauet og da der er åbent mellem, føles det ikke indeklemt. Har et dejligt vinkort til alle prisklasser.

• Besøgte stedet November 2016

24 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 3 nyttige stemmer
“Italian Dining Week”
Anmeldt 26. november 2016 fra mobile enheder

Vi kom til at brokke denne restaurant igen, og vi blev ikke skuffet. Lækker menu, lækre tjenere, lækker vin som vi købte en kasse af bagefter.
Dette koncept fungerer her, kort måltid 2.5 time, fast menu.
Vi kommer nok igen en dag.

Besøgte stedet November 2016
Tak, Ravnefar1963
J K, Gæsteansvarlig hos La Rocca, svarede på denne anmeldelse, 28. november 2016
Kære Ravnefar1963,

Rejsende, der kiggede på La Rocca, kiggede også på

Har du været i La Rocca? Fortæl om dine oplevelser!