“Lækker mad og god stemning”
Anmeldelse af La Rocca

La Rocca
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: En bid af Italien La Rocca er italiensk til fingerspidserne med skønne cafélatte-toner på væggene og klassiske lysekroner i loftet. På menukortet finder du et bredt udvalg af autentiske italienske retter, som vores italienske kokke tilbereder med friske råvarer. Hver aften fremtryller de en Menu-Surprise, mens vores tilsvarende italienske tjenere diskret sørger for en stemningsfuld oplevelse.
Anmeldt 5. februar 2017

Da vi ankom var alt booket, men tjeneren kunne heldigvis trylle et bord frem. Det er et meget lækkert menukort, med tilhørende vin menuer. Desværre var der så travlt i restauranten at vi ofte blev overset, og måtte vente i meget lang tid på maden.
Da vi var kommet halvvejs gennem den lækre menu blev servicen heldigvis meget bedre, og tjeneren tog sig tid til at tale om vinene m.m.
Så det blev en god oplevelse, og vi kommer igen.

Dato for besøg: februar 2017
Tak, Jesper C
J K, Gæsteansvarlig hos La Rocca, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. februar 2017

Kære Jesper C,

Tusind tak for besøget og de dejlige kommentarer, som vi sætter stor pris på. Vi sender dem straks videre til vores søde personale.

Anmeldt 28. januar 2017

Vi er tidligere hotel-, catering- og restaurantfolk, der mødtes til en festlig aften med en fast meny med drikkevarer til. Det var en meget positiv oplevelse. Veltillavet mad, korrekt stegt tournedos, god vin og meget fin betjening. Virkelig valuta for pengene.

Dato for besøg: januar 2017
Tak, Bjorn P
J K, Gæsteansvarlig hos La Rocca, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. februar 2017

Kære Bjorn P,

Anmeldt 7. december 2016

Var der en lørdag i november. Helt fyldt og de havde meget travlt. Men vi fik en super service og maden var dejlig. Restaurant er delt i værelser, så man sidder ikke i et stort lokale. Dette hjælper på lyd niveauet og da der er åbent mellem, føles det ikke indeklemt. Har et dejligt vinkort til alle prisklasser.

Dato for besøg: november 2016
Tak, hej0r
J K, Gæsteansvarlig hos La Rocca, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. december 2016

Kære hej0r,

Anmeldt 26. november 2016 fra mobile enheder

Vi kom til at brokke denne restaurant igen, og vi blev ikke skuffet. Lækker menu, lækre tjenere, lækker vin som vi købte en kasse af bagefter.
Dette koncept fungerer her, kort måltid 2.5 time, fast menu.
Vi kommer nok igen en dag.

Dato for besøg: november 2016
Tak, Ravnefar1963
J K, Gæsteansvarlig hos La Rocca, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. november 2016

Kære Ravnefar1963,

Anmeldt 3. november 2016

Meget hyggeligt og autentisk italiensk restaurant med et spændende kort med både traditionelle retter og spændende varianter af det italienske køkken, Bredt vinudvalg. Meget fin og vedkommende betjening.

Dato for besøg: september 2016
Tak, Moseand74
J K, Direktør hos La Rocca, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. november 2016

Kære Moseand74,

La Rocca / Jonna Kadriev

Rejsende, der kiggede på La Rocca, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i La Rocca? Fortæl om dine oplevelser!