“Italian Dining Week”
Anmeldelse af La Rocca

La Rocca
Book med
La Rocca er ikke tilgængelig på det anmodede tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Bookinger
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: En bid af Italien La Rocca er italiensk til fingerspidserne med skønne cafélatte-toner på væggene og klassiske lysekroner i loftet. På menukortet finder du et bredt udvalg af autentiske italienske retter, som vores italienske kokke tilbereder med friske råvarer. Hver aften fremtryller de en Menu-Surprise, mens vores tilsvarende italienske tjenere diskret sørger for en stemningsfuld oplevelse.
Kongens Lyngby, Danmark
Bidrager på niveau 4
33 anmeldelser
24 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 3 nyttige stemmer
“Italian Dining Week”
Anmeldt 26. november 2016 fra mobile enheder

Vi kom til at brokke denne restaurant igen, og vi blev ikke skuffet. Lækker menu, lækre tjenere, lækker vin som vi købte en kasse af bagefter.
Dette koncept fungerer her, kort måltid 2.5 time, fast menu.
Vi kommer nok igen en dag.

Besøgte stedet November 2016
Tak, Ravnefar1963
J K, Gæsteansvarlig hos La Rocca, svarede på denne anmeldelse, 28. november 2016
Kære Ravnefar1963,

Tusind tak for besøget og de dejlige kommentarer, som vi sætter stor pris på. Vi sender dem straks videre til vores søde personale.

La Rocca /Kate

Bidrager på niveau 3
10 anmeldelser
5 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
“Autentisk og moderne italiensk”
Anmeldt 3. november 2016

Meget hyggeligt og autentisk italiensk restaurant med et spændende kort med både traditionelle retter og spændende varianter af det italienske køkken, Bredt vinudvalg. Meget fin og vedkommende betjening.

Besøgte stedet September 2016

89 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 36 nyttige stemmer
“Uden smag og kant”
Anmeldt 29. oktober 2016 fra mobile enheder

Desværre kan jeg ikke anbefale at besøge La Rocca. Overordnet set fordi stedet ikke beriger det italienske køkken. Maden mangler smag og autencitet - kærligheden til landets gode råvarer er gået tabt. Betjeningen var uhøflig, hvilket bl.a. kom til udtryk under osten, hvor jeg efterlyste en gedeost, og blev belært om, at gedeost ikke var udbredt i Italien. Tjeneren har muligvis ret, men ikke desto mindre er det første gang jeg oplever ikke at kunne få den umiddelbare specialitet på en italiensk restaurant. Flere af desserterne virkede som optøede. Køkkenet skal roses for deres evne til at stege kødet perfekt.

Besøgte stedet Oktober 2016
Tak, Monty B
J K, Chef  hos La Rocca, svarede på denne anmeldelse, 31. oktober 2016
Kære Monty

Tak for dine kommentarer, det er normalt ikke hvad vi hører fra vores gæster. Beklager at jeres besøg ikke levede op til jeres forventninger.
Alt i La Rocca er hjemmelavet incl. desserterne.

Vi håber I alligevel vil besøge La Rocca en anden gang.

Med venlig hilsen
København, Danmark
Bidrager på niveau 3
11 anmeldelser
5 anmeldelser af restauranter
“Autentisk italiener på højt niveau”
Anmeldt 26. oktober 2016

Havde købt billet til Italien Dining Week. Dette indebar på den ene side, at menuen for en meget stor del af gæsterne var fastlagt på forhånd, hvilket selvfølgelig letter opgaven for køkkenet, men på den andet side til gengæld en helt fyldt restaurant, der skulle håndteres med en appetizer og 3 retter inden for 2 timer. Det gik over stok og sten med en fantastisk nærværende og effektiv betjening bestående af ægte "italienere". Restauranten har et rigtig fint vinkort, som rummer med alle væsentlige italienske områder repræsenteret. Prisniveauet fra det yderst rimelige til det ekstravagante og god vejledning fulgte med midt i stresset.

• Besøgte stedet Oktober 2016

Bidrager på niveau 5
62 anmeldelser
42 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 8 nyttige stemmer
“Bedre bliver det simpelthen ikke”
Anmeldt 23. oktober 2016 fra mobile enheder

Hvis du er på udkik efter pragtfuld italiensk mad, så er det her.
Spændende og nytænkt. En dejlig pimero, pasta med laks kan anbefales, ligesom kalvefilleten var mør og dejlig.
De gode vine kan i øvrigt købes med hjem til butikspriser.

Besøgte stedet Oktober 2016
Tak, Bruuni
J K, Chef  hos La Rocca, svarede på denne anmeldelse, 26. oktober 2016
Kære Bruuni

Tusind tak for de skønne kommentarer, dem sætter vi stor pris på og sender dem straks videre til personalet.

Det vil glæde os at byde jer velkommen i La Rocca igen

Rejsende, der kiggede på La Rocca, kiggede også på

Har du været i La Rocca? Fortæl om dine oplevelser!