“Autentisk og moderne italiensk”
Anmeldelse af La Rocca

La Rocca
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: En bid af Italien La Rocca er italiensk til fingerspidserne med skønne cafélatte-toner på væggene og klassiske lysekroner i loftet. På menukortet finder du et bredt udvalg af autentiske italienske retter, som vores italienske kokke tilbereder med friske råvarer. Hver aften fremtryller de en Menu-Surprise, mens vores tilsvarende italienske tjenere diskret sørger for en stemningsfuld oplevelse.
Anmeldt 3. november 2016

Meget hyggeligt og autentisk italiensk restaurant med et spændende kort med både traditionelle retter og spændende varianter af det italienske køkken, Bredt vinudvalg. Meget fin og vedkommende betjening.

Dato for besøg: september 2016
Tak, Moseand74
J K, Direktør hos La Rocca, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. november 2016

Kære Moseand74,

Tusind tak for besøget og de dejlige kommentarer, som vi sætter stor pris på. Vi sender dem straks videre til vores søde personale.

Vi glæder os til at byde jer velkommen igen i La Rocca

Anmeldt 29. oktober 2016 fra mobile enheder

Desværre kan jeg ikke anbefale at besøge La Rocca. Overordnet set fordi stedet ikke beriger det italienske køkken. Maden mangler smag og autencitet - kærligheden til landets gode råvarer er gået tabt. Betjeningen var uhøflig, hvilket bl.a. kom til udtryk under osten, hvor jeg efterlyste en gedeost, og blev belært om, at gedeost ikke var udbredt i Italien. Tjeneren har muligvis ret, men ikke desto mindre er det første gang jeg oplever ikke at kunne få den umiddelbare specialitet på en italiensk restaurant. Flere af desserterne virkede som optøede. Køkkenet skal roses for deres evne til at stege kødet perfekt.

Tak, montyb887
J K, Chef  hos La Rocca, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. oktober 2016

Kære Monty

Tak for dine kommentarer, det er normalt ikke hvad vi hører fra vores gæster. Beklager at jeres besøg ikke levede op til jeres forventninger.
Alt i La Rocca er hjemmelavet incl. desserterne.

Vi håber I alligevel vil besøge La Rocca en anden gang.

Med venlig hilsen

Anmeldt 26. oktober 2016

Havde købt billet til Italien Dining Week. Dette indebar på den ene side, at menuen for en meget stor del af gæsterne var fastlagt på forhånd, hvilket selvfølgelig letter opgaven for køkkenet, men på den andet side til gengæld en helt fyldt restaurant, der skulle håndteres med en appetizer og 3 retter inden for 2 timer. Det gik over stok og sten med en fantastisk nærværende og effektiv betjening bestående af ægte "italienere". Restauranten har et rigtig fint vinkort, som rummer med alle væsentlige italienske områder repræsenteret. Prisniveauet fra det yderst rimelige til det ekstravagante og god vejledning fulgte med midt i stresset.

Tak, IKLangberg
J K, Chef  hos La Rocca, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. oktober 2016

Kære IKLangberg

Vi glæder os til at byde jer velkommen igen i La Rocca

Anmeldt 23. oktober 2016 fra mobile enheder

Hvis du er på udkik efter pragtfuld italiensk mad, så er det her.
Spændende og nytænkt. En dejlig pimero, pasta med laks kan anbefales, ligesom kalvefilleten var mør og dejlig.
De gode vine kan i øvrigt købes med hjem til butikspriser.

Tak, Inger B
J K, Chef  hos La Rocca, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. oktober 2016

Kære Bruuni

Tusind tak for de skønne kommentarer, dem sætter vi stor pris på og sender dem straks videre til personalet.

Det vil glæde os at byde jer velkommen i La Rocca igen

Anmeldt 20. oktober 2016

Jeg, min mand og 2 venner besøgte La Rocca i dag til frokost, og fik serveret 4 lækre italienske retter, startende med kæmpe rejer i dressing, tomat med skøn mozarella og tynde kalveskiver med tunsauce og kapers - hertil sprøde, hjemmebagte kuvertbrød. Herefter pasta med laks - i en lækker og meget smagfuld sauce, og hovedretten bestod af den møreste kalvesteak, med bagt 'kartoffel-kage', svampesauce og forskellige fine grøntsager med godt 'bid'. Desserten bestod af én af de absolut bedste chokolademousse-kager jeg til dato har smagt. Vi valgte stedets vin-menu, anbefalet af den dygtige tjener - og både hvidvinen, rødvinen og dessertvinen var virkelig dejlige, og passede perfekt til maden. Portionerne var rigelige og smukt anrettet. Jeg kommer gerne igen, og vil også anbefale andre at lægge vejen forbi til et godt måltid mad.

1  Tak, Karin R
J K, Chef  hos La Rocca, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. oktober 2016

Kære Karin R

Tusind tak for de skønne kommentarer dem sætter vi stor pris på og sender dem straks videre til personalet.

Det vil glæde os meget at byde jer velkommen igen i La Rocca

Rejsende, der kiggede på La Rocca, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i La Rocca? Fortæl om dine oplevelser!