“Dining week for anden gang”
Anmeldelse af La Rocca

La Rocca
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: En bid af Italien La Rocca er italiensk til fingerspidserne med skønne cafélatte-toner på væggene og klassiske lysekroner i loftet. På menukortet finder du et bredt udvalg af autentiske italienske retter, som vores italienske kokke tilbereder med friske råvarer. Hver aften fremtryller de en Menu-Surprise, mens vores tilsvarende italienske tjenere diskret sørger for en stemningsfuld oplevelse.
Anmeldt for 1. maj 2016 fra mobile enheder

For andet år i træk besøgte vi La Rocca i forbindelse med Dining Week. Menuen kendte vi jo derfor på forhånd, men den levede til fulde op til forventningerne. Den foreslåede vinmenu var rigtig god, så god at vi købte en kasse rødvin med hjem. I modsætning til andre restauranter, håndterer personalet på La Rocca fint det store rykind, der kommer når der er Dining Week. Alle tages godt imod, og man er ventet.
Vi vender såmænd nok tilbage næste år også!

Tak, Mette R
J K, Chef  hos La Rocca, svarede på denne anmeldelseSvarede 8. maj 2016

Kære Mette

Mange tak for de dejlige kommentarer, vi sætter vi stor pris på at du tog dig tid
til at kommentere jeres besøg i La Rocca. Jeg vil straks giver roserne videre
til personalet.

Det vil glæde os at byde jer velkommen i La Rocca igen og husk vores skønne
gårdhave er åben fra maj til september, så man kan nyde sine Italienske yndlingsretter
tilsat sydlandsk gårdhavestemning.

På gensyn og mange hilsner
La Rocca / Jonna Kadriev

Anmeldt for 2. marts 2016

Det var nogle år siden vi havde været en tur på La Rocca, men restauranten er på samme høje niveau.
Vi fik Kokkens Surprise menu og alle retter var på et virkeligt højt niveau - uanset om det var oksemørbrad som jeg fik eller fisken som min hustru fik.
Der er en dejlig atmosfære i resturanten, god betjening og prikken over i'et var en månedsvin vin, som var en topvin til en, på en restaurant, meget rimelig pris.

Vi kommer tilbage - igen!

1  Tak, Flemming J

Kære Flemming J

Jeg sender straks roserne videre til holdet på La Rocca :-)

Vi glæder os meget til at se dig og din hustru når i besøger København igen :-)

Anmeldt for 29. februar 2016 fra mobile enheder

Vi havde en overnatning på kong Arthur og de var så søde at skaffe et bord på La Rocca under Dining week.
Vi blev budt velkommen på en rigtig dejlig måde. De kunne et få et bord lige med det samme og vi fik et glas vin til at vente på.
Maden var rigtig lækker og betjeningen var yderst hurtig og venlig på trods af at der var fuldt optaget.
Dejlig og hyggelig sted som vi godt vil besøge igen

Tak, RieList

Kære RieList
Jeg sender straks roserne videre til holdet på La Rocca :-)

Vi glæder os meget til at se jer næste gang I besøger København igen :-)

Anmeldt for 20. februar 2016 fra mobile enheder

Dining Week 2016 bragte os til La Rocca. Et elegant sted der oser af italiensk charme. Tjenerne er charmerende trods det, at flere af dem kun taler italiensk eller engelsk.
Maden er helt fantastisk og vinmenuen var også helt fantastisk.
Vi mangler dog at kaffen (latte og expresso) var ordentlig varme, så havde La Rocca fået 5 stjerner.

Tak, Duedam

Kære Duedam

Jeg sender straks roserne videre til holdet på La Rocca :-)

Vi glæder os meget til at se jer begge igen og denne gang til ordentligt varm kaffe :-)

Anmeldt for 17. februar 2016

Vi har spist på La Rocca mange gange. Vi vender tit tilbage forde vi altid bliver godt behandlet og maden er super. Personalet er altid i godt humør.

Tak, Joan C

Kære Joan C
Jeg sender straks roserne videre til holdet på La Rocca :-)

Vi glæder os meget til at se dig til aftensmad igen :-)
Med venlig Hilsen Didde, på vegne af La Rocca

Rejsende, der kiggede på La Rocca, kiggede også på

Har du været i La Rocca? Fortæl om dine oplevelser!