“Helt fantastisk - endnu engang”
Anmeldelse af La Rocca

La Rocca
Book med
La Rocca er ikke tilgængelig på det anmodede tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Bookinger
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: En bid af Italien La Rocca er italiensk til fingerspidserne med skønne cafélatte-toner på væggene og klassiske lysekroner i loftet. På menukortet finder du et bredt udvalg af autentiske italienske retter, som vores italienske kokke tilbereder med friske råvarer. Hver aften fremtryller de en Menu-Surprise, mens vores tilsvarende italienske tjenere diskret sørger for en stemningsfuld oplevelse.
Århus, Danmark
Bidrager på niveau 5
82 anmeldelser
37 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 15 nyttige stemmer
“Helt fantastisk - endnu engang”
Anmeldt 2. marts 2016

Det var nogle år siden vi havde været en tur på La Rocca, men restauranten er på samme høje niveau.
Vi fik Kokkens Surprise menu og alle retter var på et virkeligt højt niveau - uanset om det var oksemørbrad som jeg fik eller fisken som min hustru fik.
Der er en dejlig atmosfære i resturanten, god betjening og prikken over i'et var en månedsvin vin, som var en topvin til en, på en restaurant, meget rimelig pris.

Vi kommer tilbage - igen!

• Besøgte stedet Februar 2016
1 Tak, Flemming J
Kære Flemming J

Jeg sender straks roserne videre til holdet på La Rocca :-)

Vi glæder os meget til at se dig og din hustru når i besøger København igen :-)
Skriv en anmeldelse

12 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 5 nyttige stemmer
“Dining week”
Anmeldt 29. februar 2016 fra mobile enheder

Vi havde en overnatning på kong Arthur og de var så søde at skaffe et bord på La Rocca under Dining week.
Vi blev budt velkommen på en rigtig dejlig måde. De kunne et få et bord lige med det samme og vi fik et glas vin til at vente på.
Maden var rigtig lækker og betjeningen var yderst hurtig og venlig på trods af at der var fuldt optaget.
Dejlig og hyggelig sted som vi godt vil besøge igen

Tak, RieList
Kære RieList
Jeg sender straks roserne videre til holdet på La Rocca :-)

Vi glæder os meget til at se jer næste gang I besøger København igen :-)
Holte, Danmark
Bidrager på niveau 6
128 anmeldelser
85 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 33 nyttige stemmer
“Alt i alt helt fantastisk”
Anmeldt 20. februar 2016 fra mobile enheder

Dining Week 2016 bragte os til La Rocca. Et elegant sted der oser af italiensk charme. Tjenerne er charmerende trods det, at flere af dem kun taler italiensk eller engelsk.
Maden er helt fantastisk og vinmenuen var også helt fantastisk.
Vi mangler dog at kaffen (latte og expresso) var ordentlig varme, så havde La Rocca fået 5 stjerner.

Tak, Duedam
Kære Duedam

Jeg sender straks roserne videre til holdet på La Rocca :-)

Vi glæder os meget til at se jer begge igen og denne gang til ordentligt varm kaffe :-)
Rødekro, Danmark
Bidrager på niveau 3
11 anmeldelser
7 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 2 nyttige stemmer
“Spiste aftensmad”
Anmeldt 17. februar 2016

Vi har spist på La Rocca mange gange. Vi vender tit tilbage forde vi altid bliver godt behandlet og maden er super. Personalet er altid i godt humør.

Besøgte stedet Januar 2016
Tak, Joan C
Kære Joan C
Jeg sender straks roserne videre til holdet på La Rocca :-)

Vi glæder os meget til at se dig til aftensmad igen :-)
Med venlig Hilsen Didde, på vegne af La Rocca
Solrød Strand, Danmark
Bidrager på niveau 5
36 anmeldelser
10 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 11 nyttige stemmer
“Lækkert mad og virkelig god betjening”
Anmeldt 15. februar 2016 fra mobile enheder

Havde købt billetter til digning week til min kæreste og jeg og fortryder så absolut ikke at vi valgte la Rocca.
Selvom restauranten var helt fyldt, var tjenerne meget opmærksomme, venlige og havde overskud til at give god og personlig betjening uden at virke pressede eller på nogen måde stressede. Stedet er meget hyggelig med levende lys på bordet og en dejlig stemning.

Vi fik 3 retters super fantastik mad, og der var ingen finger at sætte på noget af det, det smagte SÅ godt og retterne var lige tilpas, de var fint anrettede og selvom det umiddelbart ikke ser ud som om der er meget, så var vi meget mætte, faktisk allerede inden desserten, men man springer jo ikke en dessert over.

Vi vil da helt sikkert have la Rocca i tankerne en anden gang, når vi skal ud og spise i København.

1 Tak, Heidi Egebjerg H
Kære Heidi Egebjerg H

Mange tak for den dejlige anmeldelse, det er vi meget glade for at høre :-)
og tak fordi du har taget dig tid til at skrive den. Jeg sender straks roserne videre til holdet på La Rocca :-) Vi glæder os meget til at se jer begge igen :-)
Med venlig Hilsen, Didde på vegne af La Rocca

Rejsende, der kiggede på La Rocca, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i La Rocca? Fortæl om dine oplevelser!