“Det var nogle virkelig gode”
Anmeldelse af Ristorante Italiano

Ristorante Italiano
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Restaurant Italiano (eller Ristorante Italiano på italiensk) den første italienske restaurant i København - har altid været berømt for sin enkle og velsmagende italienske gastronomi. Ristorante Italiano serverer det bedste fra det traditionelle italienske køkken, hvilket er ensbetydende med, at al vor pizzabrød, brød, pasta og is er hjemmelavet. Vi var således den første restaurant i Danmark der serverede pizza, en tradition vi stolt har holdt ved lige siden 1952. Vores restaurant er fordelt på to plan, hvor vi på øverste plan har plads til 120 gæster og på nederste plan har plads til 100 gæster, derudover har vi udendørs plads til 200 gæster. Vi modtager gerne bestillinger på selskaber. Vi kan have selskaber på op til ca. 100 personer - i den forbindelse kan vi holde åbent helt til kl.04:00. Kontakt os for nærmere information.

Det var nogle virkelig gode pizzaer - kommer helt sikkert igen! Og meget underholdende med musik i baggrunden

Tak, 328najal
Ristoranto-Italiano, PR-chef hos Ristorante Italiano, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden

Kære Naja

Mange tak for din anmeldelse! Det glæder os at du har nydt både maden og stemningen i restauranten.

Vi ser frem ti at byde dig velkommen igen en anden gang.

Anmeldt 13. juni 2020

Vi kommer der hver gang vi er i København! Maden er god og servicen er helt i top! Stedet er virkelig hyggeligt!

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Sophia M
Ristoranto-Italiano, PR-chef hos Ristorante Italiano, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. juni 2020

Kære Sophia

Mange tak for anmeldelsen! Det glæder os at I får en god oplevelse hver gang I besøger os, da vi lægger mange kræfter i at servere god mad i hyggelige omgivelser.

Anmeldt 25. maj 2020 fra mobile enheder

Fantastisk - endnu engang

Her går jeg ikke forgæves - dejlig tre retters menu, og alt er godt, inklusive servering

Dato for besøg: maj 2020
Tak, PeterL405
Ristoranto-Italiano, PR-chef hos Ristorante Italiano, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. maj 2020

Kære Peter

Tak for din anmeldelse! Det glæder os at du ikke går forgæves når du besøger os. Vi lægger mange kræfter i at give vores gæster en god og smagfuld oplevelse når de besøger os, så det er rart at høre at det lykkes!

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang.

Anmeldt 23. februar 2020 fra mobile enheder

Italiano er en restaurant i mellemklassen. Vi sad i deres hyggelige kælder og her er en del turister. Deres tiramisu kan anbefales.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, kennethobeling
Ristoranto-Italiano, Ejer hos Ristorante Italiano, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. februar 2020

Kære Kennethobeling

Tak for din anmeldelse! Vi sætter pris på at du har givet dig tid til at skrive anmeldelsen, og det glæder os at I har nydt jeres besøg hos os.

Anmeldt 14. februar 2020

Veltillavet pastaret til fin pris og et godt glas vin til. SERVIETTER af stof . En mangelvare mange steder. .Hurtig og effektiv betjening. Måske skulle man tage et par lykkepiller med til personalet for der var ikke meget lir over dem, men som sagt en god oplevelse.

Dato for besøg: februar 2020
2  Tak, ullaeliseg

Kære Ullaeliseg

Mange tak for din anmeldelse! Vi er glade for at I har haft en god oplevelse da I besøgte os, og at I nød maden. På den anden side vil vi gerne beklage, hvis personalet har givet indtryk af mismod.

Rejsende, der kiggede på Ristorante Italiano, kiggede også på

Har du været i Ristorante Italiano? Fortæl om dine oplevelser!