“Fantastisk stemning og mad”
Anmeldelse af Ristorante Italiano

Ristorante Italiano
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Restaurant Italiano (eller Ristorante Italiano på italiensk) den første italienske restaurant i København - har altid været berømt for sin enkle og velsmagende italienske gastronomi. Ristorante Italiano serverer det bedste fra det traditionelle italienske køkken, hvilket er ensbetydende med, at al vor pizzabrød, brød, pasta og is er hjemmelavet. Vi var således den første restaurant i Danmark der serverede pizza, en tradition vi stolt har holdt ved lige siden 1952. Vores restaurant er fordelt på to plan, hvor vi på øverste plan har plads til 120 gæster og på nederste plan har plads til 100 gæster, derudover har vi udendørs plads til 200 gæster. Vi modtager gerne bestillinger på selskaber. Vi kan have selskaber på op til ca. 100 personer - i den forbindelse kan vi holde åbent helt til kl.04:00. Kontakt os for nærmere information.
Anmeldt 26. maj 2018 fra mobile enheder

Helt perfekt pizza, god rødvin og bruschetta.
Der var levende musik og en fantastisk stemning.
Kan varmt anbefales.

1  Tak, Jeanette Ellers... W

Anmeldt 16. maj 2018 fra mobile enheder

Italiano overrasker positivt - igen. Man skulle tro, det er en turistfælde, men selv om det ikke er billigt, så er det pengene værd. Location i Fiolstræde er perfekt og charmerende, der er god italiensk stemning, fin klassisk sang, super tjenere og udmærket mad og vin.

Tak, claushem
Anmeldt 29. april 2018

Min kærtste og jeg besgøte stedet en mørk aften, hvor vejeret ikke var det der fik humøret op i en. Vi kom ind på resturanten, som jeg fra start af havde dørmt som en "turist resturant". Vi blev taget godt imod af nogle flinke tjenere og fik et bord. Maden var suveræn, og der var både sang og musik. Rigtig dejlig aften, som ændrede mit syn af resturanten. God mad og fantatisk betjening!

Tak, 342simon_
Anmeldt 15. april 2018 fra mobile enheder

Vi kom tre veninder og skulle spise frokost. Restauranten havde god udendørsservering, da vejret var godt. Der var næsten fyldt op ved alle deres borde.

Pizzaen var fantastisk og kostede den nette sum af 89 kr. Virkelig billigt for et sted midt i København. Pastaen så enormt lækker ud, men vi fik den ikke. Som frokosttilbud koster den dog også kun 89 kr.

Vi sad udenfor, hvilket var rigtig hyggeligt. Vi kiggede også ind, og indenfor er der enormt hyggeligt indrettet!

Tak, TheaJ666
Anmeldt 7. april 2018 fra mobile enheder

Godt tilberedt smagfuldt mad, som blev serveret tilpas hastighed. Et sted hvor der kommer mange, derfor ingen nursing. Kan anbefales hvis du vil spise på kort tid.

Tak, erikd473

Rejsende, der kiggede på Ristorante Italiano, kiggede også på

Har du været i Ristorante Italiano? Fortæl om dine oplevelser!