“Frokost”

Ristorante Italiano
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Restaurant Italiano (eller Ristorante Italiano på italiensk) den første italienske restaurant i København - har altid været berømt for sin enkle og velsmagende italienske gastronomi. Ristorante Italiano serverer det bedste fra det traditionelle italienske køkken, hvilket er ensbetydende med, at al vor pizzabrød, brød, pasta og is er hjemmelavet. Vi var således den første restaurant i Danmark der serverede pizza, en tradition vi stolt har holdt ved lige siden 1952. Vores restaurant er fordelt på to plan, hvor vi på øverste plan har plads til 120 gæster og på nederste plan har plads til 100 gæster, derudover har vi udendørs plads til 200 gæster. Vi modtager gerne bestillinger på selskaber. Vi kan have selskaber på op til ca. 100 personer - i den forbindelse kan vi holde åbent helt til kl.04:00. Kontakt os for nærmere information.
Anmeldt for 14. februar 2018 fra mobile enheder

Fantastisk Pizza og Pasta retter i super hyggelige omgivelser, tæt på strøget - MEGET venlig personale og betjening

Tak, Dyrup138

Anmeldt for 13. februar 2018 fra mobile enheder

Familien samlet til frokostpizza. Store pizzaer, høj kvalitet, hyggelig atmosfære og rimelige priser.

Tak, Thomas S
Anmeldt for 13. februar 2018 fra mobile enheder

Rigtig hyggelig stemning og god rigelig mad en helt almindelig tirsdag aften.
God betjening. Fin stemning. Levende musik.

Tak, Birgitte L
Anmeldt for 10. januar 2018 fra mobile enheder

Vi var 7 familie medlemmer som sammen besøgte restauranten 2. juledag. Vi havde brug for at komme lidt væk fra den tunge danske julemad.
Besøget var på alle parametre en rigtig god oplevelse. Super mad, rigtig hyggelig atmosfære, venlig og effektiv betjening og levende musik som på en ikke anmassende måde gik fra lokale til lokale og gav de klassiske italienske strofer.
Jeg kan stærkt anbefale denne restaurant.

Tak, Pelle Ø
Anmeldt for 16. november 2017 fra mobile enheder

Vi var en stor flok til forretningsmiddag. Vi bestilte allesammen pizzaer og alle var yderst tilfredse. Super lækre pizzaer. Vi har været her før og kommer helt sikkert igen.
God og venlig betjening

Tak, Michael A

Rejsende, der kiggede på Ristorante Italiano, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Ristorante Italiano? Fortæl om dine oplevelser!