“Værtshus, cafe, restaurant - vælg selv!”
Anmeldelse af Skindbuksen

Bidrager på niveau 4
29 anmeldelser
18 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 8 nyttige stemmer
“Værtshus, cafe, restaurant - vælg selv!”
Anmeldt 31. marts 2017

Et oprindeligt sted, lige så dejligt i dag som for 50 år siden da jeg spiste frokost der første gang. Ærligt sted med masser af atmosfære og dejlig mad. Hyggestemning når stamgæsterne flokkes om baren. Sad ved siden af 3 canadier der var dybt imponerede over stedet." Wonderful Copenhagen", sagde de, og det kan jeg da kun give dem ret i!

• Besøgte stedet Marts 2017

100 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 38 nyttige stemmer
“Frokost, ja tak”
Anmeldt 24. februar 2017

Go gedigen frokost som altid, et sikkert hit hvis man mangler et sted at holde frokost, du gå aldrig fejl

• Besøgte stedet Oktober 2016
Tak, stephone2014
Vejen, Danmark
Bidrager på niveau 6
221 anmeldelser
142 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 135 nyttige stemmer
“Super Dansk Mad i Hjertet af København”
Anmeldt 17. januar 2017

Lige bag ved strøget v kongens Nytorv finder man dette historieske sted, der servere god dansk mad. Vi fik en luksusplatte med øl og snaps til aftensmad til noget jeg syntes var billigt i forhold til indhold. (sild, laks, ost, rødspættefilet, flæskesteg, kylling salat m.m.Mine anbefalinger specielt ved udenlandsk besøg som vi prøve vores traditioner. Kompetent herre / servering.

• Besøgte stedet Januar 2017
20 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 9 nyttige stemmer
“Fantastisk frokost”
Anmeldt 7. december 2016 fra mobile enheder

Skindbuksen er helt klart et besøg værd - men husk det kan være nødvendigt at bestille bord i god tid. Vi - 2 par - fik hver 2 stykker smørrebrød - røget ål, fiskefilet, frikadeller, hakkebøf med bløde løg, hønsesalat og sylte - og alt var meget veltillavet og velsmagende - en ren nydelse. Samtidig var betjeningen fantastisk, humørfyldt og hele tiden klar med en frisk bemærkning. Alt i alt en fantastisk oplevelse - vi kommer helt sikkert igen.

Besøgte stedet December 2016
Tak, Verner E
Bidrager på niveau 5
98 anmeldelser
47 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 8 nyttige stemmer
“Hyggeligt og godt”
Anmeldt 10. september 2016 fra mobile enheder

Dejlig og god mad til en rimelig pris i hyggelige omgivelser og med levende musik. Der er tillige servering udendørs.

Besøgte stedet September 2016
Tak, Michael T

Rejsende, der kiggede på Skindbuksen, kiggede også på

Har du været i Skindbuksen? Fortæl om dine oplevelser!