“Frokost, ja tak”

Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 24. februar 2017

Go gedigen frokost som altid, et sikkert hit hvis man mangler et sted at holde frokost, du gå aldrig fejl

Tak, stephone2014
Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for Skindbuksen
Se de seneste anmeldelser

Anmeldt 17. januar 2017

Lige bag ved strøget v kongens Nytorv finder man dette historieske sted, der servere god dansk mad. Vi fik en luksusplatte med øl og snaps til aftensmad til noget jeg syntes var billigt i forhold til indhold. (sild, laks, ost, rødspættefilet, flæskesteg, kylling salat m.m.Mine anbefalinger specielt ved udenlandsk besøg som vi prøve vores traditioner. Kompetent herre / servering.

Tak, soren C
Anmeldt 7. december 2016 fra mobile enheder

Skindbuksen er helt klart et besøg værd - men husk det kan være nødvendigt at bestille bord i god tid. Vi - 2 par - fik hver 2 stykker smørrebrød - røget ål, fiskefilet, frikadeller, hakkebøf med bløde løg, hønsesalat og sylte - og alt var meget veltillavet og velsmagende - en ren nydelse. Samtidig var betjeningen fantastisk, humørfyldt og hele tiden klar med en frisk bemærkning. Alt i alt en fantastisk oplevelse - vi kommer helt sikkert igen.

Tak, Verner E
Anmeldt 10. september 2016 fra mobile enheder

Dejlig og god mad til en rimelig pris i hyggelige omgivelser og med levende musik. Der er tillige servering udendørs.

Tak, Michael T
Anmeldt 25. august 2016 fra mobile enheder

Den bedste stemning i de sene timer ;) Værten Michael er fantastisk, og stemningen derinde er uden sammenligning. Kan helt klart anbefales :)

2  Tak, Maria S

Rejsende, der kiggede på Skindbuksen, kiggede også på

Har du været i Skindbuksen? Fortæl om dine oplevelser!