“Fantastisk frokost”

Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 7. december 2016 fra mobile enheder

Skindbuksen er helt klart et besøg værd - men husk det kan være nødvendigt at bestille bord i god tid. Vi - 2 par - fik hver 2 stykker smørrebrød - røget ål, fiskefilet, frikadeller, hakkebøf med bløde løg, hønsesalat og sylte - og alt var meget veltillavet og velsmagende - en ren nydelse. Samtidig var betjeningen fantastisk, humørfyldt og hele tiden klar med en frisk bemærkning. Alt i alt en fantastisk oplevelse - vi kommer helt sikkert igen.

Tak, Verner E
Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for Skindbuksen
Se de seneste anmeldelser

Anmeldt 10. september 2016 fra mobile enheder

Dejlig og god mad til en rimelig pris i hyggelige omgivelser og med levende musik. Der er tillige servering udendørs.

Tak, Michael T
Anmeldt 25. august 2016 fra mobile enheder

Den bedste stemning i de sene timer ;) Værten Michael er fantastisk, og stemningen derinde er uden sammenligning. Kan helt klart anbefales :)

2  Tak, Maria S
Anmeldt 24. august 2016 fra mobile enheder

Dejlig dansk mad i et lokale som emmer af et Danmark holdt mindst én generation tilbage i tiden! Det er en kulturel oplevelse, hvor du får serveret noget af det bedste fra de ældre dage. Sjov oplevelse et stenkast fra Strøget, men et tidsspring fra alt det moderne.

1  Tak, Laura P
Anmeldt 23. august 2016 fra mobile enheder

Skøn restaurant der oser af historie. Smørrebrød super veltilberedt og rimelige størrelser.
Snapse udvalget kunne godt være større.

Tak, Karsten2610

Rejsende, der kiggede på Skindbuksen, kiggede også på

Har du været i Skindbuksen? Fortæl om dine oplevelser!