“En helt særlig atmosfære”
Anmeldelse af Skindbuksen

Skindbuksen
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 24. august 2016 fra mobile enheder

Dejlig dansk mad i et lokale som emmer af et Danmark holdt mindst én generation tilbage i tiden! Det er en kulturel oplevelse, hvor du får serveret noget af det bedste fra de ældre dage. Sjov oplevelse et stenkast fra Strøget, men et tidsspring fra alt det moderne.

1  Tak, Laura P
Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for Skindbuksen
Se de seneste anmeldelser

Anmeldt 23. august 2016 fra mobile enheder

Skøn restaurant der oser af historie. Smørrebrød super veltilberedt og rimelige størrelser.
Snapse udvalget kunne godt være større.

Tak, Karsten2610
Anmeldt 12. august 2016 fra mobile enheder

Hvis man oensker en super fin mad oplevelse med herlig hverdags kost saa er stedet saa absolut Skindbuksen og har man ikke faaet nok saa kig ind hos Hviids Vinstue. Husk ogsaa en slentretur paa Stroeget og besoeg The Dubliners. Men tjek ogsaa andre hyggelige steder i omraadet omkring Stroeget.

Tak, Per O
Anmeldt 10. august 2016 fra mobile enheder

Et hyggeligt værtshus med dejlig atmosfære som bla. "klaver bokseren" er med til at sørge for.
Dejligt sted at komme!
Jeg valgte en gang stegt kalvelever med sovs og kartofler samt tilbehør. Et sted jeg gerne frekventerer igen ved en anden lejlighed.
Hvor godtfolk er, kommer godtfolk til.

Tak, Jens K
Anmeldt 7. august 2016

3 x kold skipperlabskovs, 3x tørre wienersnitzler, æblekage hvor flødeskummet ikke var pisket ordentlig, store humpler tørt toastbrød til camenbert. Det eneste, der var ok var øllet og kaffen. Den gode stemning blev leveret af fulde svenskere, hyggeligt klaverspil og en glad polterabend.

2  Tak, Susan Vernon A

Rejsende, der kiggede på Skindbuksen, kiggede også på

Har du været i Skindbuksen? Fortæl om dine oplevelser!