“Hyggelig stemning men elendig mad”
Anmeldelse af Skindbuksen

Skindbuksen
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 7. august 2016

3 x kold skipperlabskovs, 3x tørre wienersnitzler, æblekage hvor flødeskummet ikke var pisket ordentlig, store humpler tørt toastbrød til camenbert. Det eneste, der var ok var øllet og kaffen. Den gode stemning blev leveret af fulde svenskere, hyggeligt klaverspil og en glad polterabend.

2  Tak, Susan Vernon A
Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for Skindbuksen
Se de seneste anmeldelser

Anmeldt 4. august 2016

Har været her gentagne gange, altid en dejlig oplevelse,god mad, fin service, dejlig stemning.
Folkeligt og fornøjeligt, kommer gerne igen

Tak, Eva R
Anmeldt 28. juli 2016

Kom forbi en fredag aften og fik lige knebet os ned ved et bord. Forrygende stemning grundet pianisten, betjeningen og de øvrige gæster. Fik stegt kalvelever med hele tilbehøret og perfekt modnet gammel ost med brun rom. Skøn aften og svært at komme derfra.

Tak, Lasse Ø
Anmeldt 30. april 2016 fra mobile enheder

Der var tætpakket denne lørdag eftermiddag og vi var heldige at få et bord. Skindbuksen er smørrebrød, øl, snaps, veloplagte tjenere og stedet oser af gammel københavnerstemning. Og maden absolut iorden og billig hvis man køber en anretning fremfor enkelt stykker - vi kommer igen

Tak, Anni J
Anmeldt 19. marts 2016 fra mobile enheder

Super hyggeligt. God dansk mad. Stedet oser af historisk atmosfære, masser at observere! Alle typer af mennesker er repræsenteret her.
Et besøg værd!

Tak, Malene K

Rejsende, der kiggede på Skindbuksen, kiggede også på

Har du været i Skindbuksen? Fortæl om dine oplevelser!