“super god mad”

Velegnet til: Barhygge
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 26. januar 2020

Vi havde booket bord lørdag. ved ankomst pegede tjeneren ned i en lille hjørne og bad os om at sætte os der. Noget indeklemt og med udsigt direkte ind i væggen. En anden tjener kom ned og satte os ind i menu mm. Vi valgte 4 retter med vinmenu. Maden og det hjemmebagte brød var fantastisk, vinene var også gode. Så det var helt i top. Betjening var meget svingende da det var forskellige tjenere der kom ned mad og vin. ved de første retter fik vi fin gennemgang af retten og vinen, men desserten blev bare sat på bordet uden et ord ?
kort og godt er det er hyggeligt lille sted med super mad og vin og nogle gange fin betjening. NB det lille hjørnebord burde nok ikke indgå som bord til spisning.

Tak, ckias
loveoffoodnwine, Markedsføring hos Bibendum, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. februar 2020

Hej ckias

Tak for de venlige og din feedback. Vi er kede af, der var svingende kvalitet, men at I havde en dejlig oplevelse samlet set.

Vi håber, at vi ses igen en anden gang.

Med venlig hilsen,

Anmeldt 4. juni 2019 fra mobile enheder

Super mad og ikke mindst vin som forventet, men personalet, de var helt fantastiske, og navigerede søde smilende og imødekommende igennem en fuld restaurant, top klasse, vi ses snart igen:-)

Dato for besøg: april 2019
Tak, Johnny N
Customer Suppor... O, Gæsteansvarlig hos Bibendum, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. juni 2019

Hej Johnny

Mange tak for din anmeldelse, de 5 prikker samt de venlige ord.

Vi glæder os til at se dig igen.

Anmeldt 25. april 2019 fra mobile enheder

....fordi det for mig bliver afløseren for Adendum på Bryggen som Husted desværre har lukket.
Kokken Esben er heldigvis rykket med så mad kvaliteten og hygiejnen er i top i køkkenet.
Friske, vidende tjenere der har styr på vinen og smilende service selvom der er travlt.
En anbefaling herfra.

Dato for besøg: april 2019
Tak, Michaelnjensen
Customer Suppor... O, Gæsteansvarlig hos Bibendum, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. juli 2019

Hej Michael

Tak for de pæne ord. Kvaliteten og vinen er altid i højsædet her hos os. Vi håber at se dig snart igen.

Bedste hilsner

Anmeldt 13. marts 2019

Vi droppede ind en tidlig fredag aften, hvor der allerede var rigtig godt gang i den: Mange mennesker, travle tjenere og liv og glade dage. Vi klemte os ned ved et bord, fik serveret et glas vin og et charcuteri-bræt. Alt var lækkert og beteningen effektiv og professionel. En god oplevelse.

Dato for besøg: marts 2019
Tak, AnneliseL658

Hej Annelise

Tak for den pæne anmeldelse. Vi er i nabolaget kendt for at være et stemningsfuldt og livligt sted. Vi håber på at byde velkommen igen snart.

De bedste hilsner

Anmeldt 23. februar 2019 fra mobile enheder

Vi fik en 4-retters menu med dertilhørende vin. Vi var begge enige om, at kvaliteten og smagsoplevelsen var helt i top. Vi kan på det varmeste anbefale at smutte forbi Bibendum. Betjeningen er ligeledes fremragende og tjenerne var dybt engageret i at fortælle om det der blev serveret.

Dato for besøg: februar 2019
Tak, AndreaStothard

Hej Andrea

Tak for din anmeldelse og de 5 prikker. Vi gør altid vores yderste for at sikre, at kvaliteten er i tip top. Vi håber at se dig en anden gang.

Bedste hilsner
Bibendum

Rejsende, der kiggede på Bibendum, kiggede også på

Har du været i Bibendum? Fortæl om dine oplevelser!