“Suveræne is :-)”

Olufs
Kvarter: Det ydre Østerbro
Kvarter: Det ydre Østerbro
Anmeldt 27. august 2017

Olufs laver nogle suveræne is, der er en omvej værd. Der er bare et problem; det er rigtig svært at vælge mellem de mange spændende og fristende varianter!
Olufs ligger i en lille hyggelig sidegade til Østerbrogade, og jeg kan varmt anbefale at gå en tur i Brumleby bagefter.

Dato for besøg: juni 2017
Tak, Philip M

Anmeldt 21. juli 2017 fra mobile enheder

Her er Østerbros bedste is, i en lille hyggelig butik på Olufsvej.
Bestemt et besøg værd. Fint udvalg af is som man ikke finder alle steder

Dato for besøg: juli 2017
Tak, Millapl
Anmeldt 21. august 2016 fra mobile enheder

Østerbros bedste is og perfekt hvis man vil prøve noget andet end de sædvanlige kugleis-steder. Altid en ny og spændende dagens is

Dato for besøg: august 2016
Tak, DaugaardDK
Anmeldt 27. juni 2016 fra mobile enheder

Bedste is i København !! Rigtig god service, dejligt stort udvalg i hyggelige omgivelser på Olufsvej ;) kan klart anbefales, hvis man er i området !!

Dato for besøg: juni 2016
Tak, Ricky N
Anmeldt 12. juli 2015 fra mobile enheder

Hvor jeg bare ærger mig,at jeg ikke har været her noget før!Sikke en fantastisk lille sted med udsøgt smag!Min veninde og jeg købte en is hver.Hun fik 'Æblekage' varianten og jeg fik kirsebær med hvid chokolade og begge smagte simpelthen fantastisk!Du søde milde.Godt sommeren ikke er slut endnu!

Dato for besøg: juli 2015
Tak, Lila_158

Rejsende, der kiggede på Olufs, kiggede også på

Østerbro, Region Hovedstaden

Har du været i Olufs? Fortæl om dine oplevelser!