“Østerbros bedste is”

Olufs
Kvarter: Det ydre Østerbro
Kvarter: Det ydre Østerbro
Anmeldt for 21. juli 2017 fra mobile enheder

Her er Østerbros bedste is, i en lille hyggelig butik på Olufsvej.
Bestemt et besøg værd. Fint udvalg af is som man ikke finder alle steder

Tak, Millapl

Anmeldt for 21. august 2016 fra mobile enheder

Østerbros bedste is og perfekt hvis man vil prøve noget andet end de sædvanlige kugleis-steder. Altid en ny og spændende dagens is

Tak, DaugaardDK
Anmeldt for 27. juni 2016 fra mobile enheder

Bedste is i København !! Rigtig god service, dejligt stort udvalg i hyggelige omgivelser på Olufsvej ;) kan klart anbefales, hvis man er i området !!

Tak, Ricky N
Anmeldt for 12. juli 2015 fra mobile enheder

Hvor jeg bare ærger mig,at jeg ikke har været her noget før!Sikke en fantastisk lille sted med udsøgt smag!Min veninde og jeg købte en is hver.Hun fik 'Æblekage' varianten og jeg fik kirsebær med hvid chokolade og begge smagte simpelthen fantastisk!Du søde milde.Godt sommeren ikke er slut endnu!

Tak, Lila_158
Anmeldt for 22. marts 2015

Denne iskiosk er noget helt for sig selv.
Det er ispinde i verdensklasse.
Meget vanedannende og de smager simpelthen himmelsk.
Der er ispinde i 3 størrelser, small, medium og large.
Og iskager der egner sig helt fint til gæster.
Det er hjemmelavet Italiensk is når det smager bedst - ALTID....
De åbner på lørdag den 28/3 og jeg glæder mig allerede.
Hvis du ikke har været forbi - så gør dig selv en tjeneste, hvis du altså kan lide is....

Tak, Pkoch

Rejsende, der kiggede på Olufs, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Olufs? Fortæl om dine oplevelser!