Escape Room by Midgaard Event

46 anmeldelser
fra 596,20 US$
fra 298,10 US$
fra 417,94 US$

Vild oplevelse, det er virkelig solidt. Det mest gennemførte Escape Room jeg har været i. God GM (Lasse), kan klart anbefales.

Tak, jkjohannes
Anmeldelse af: Da Vinci Escape Room

Fantastisk rum, alt virker og game master Asta er skøn!
Midgaard kan klart anbefales, selv til erfarne.

Tak, TeamHappyFeed
Anmeldt d. 23. december 2022 fra mobile enheder

Det var virkeligt sjovt og godt. Vi havde Ida som playmaker, og der var en virkeligt god balance mellem skuespil og hjælp til at gøre vores oplevelse fantastisk. Mange flotte detaljer og gennemført rum ✨

Tak, HeeleneOe
Anmeldt d. 5. december 2022 fra mobile enheder
Anmeldelse af: Da Vinci Escape Room

Virkelig god familie- underholdning! Juniorudgaven blev rigtig fint skåret til til to voksne og børn på knap 10 og 13. Det kommer vi til at tale om længe - og meget længere end den sædvanlige Tivoli-tur med resten af Kbh..

Tak, R6891UYandersb
Anmeldt d. 30. november 2022 fra mobile enheder

Jeg var til zombie-event med mine to voksne dønner på 23 og 25, og det var Ian og Benjamin som var vores værter. Det var forrygende fedt! Jeg har prøvet andre Escape-rooms, men det her har ubetinget været den sjoveste og mest spændende gang. De gik all in på rollespil og det kunne mærkes. Jeg sender mine bedste anbefalinger. Prøv det!

Dato for oplevelse: november 2022
Tak, 705judyn