Escape Room by Midgaard Event

SHERLOCK Escape Room
24 anmeldelser
fra 110,25 $
Anmeldt d. 25. januar 2020 fra mobile enheder

Vi havde en super eftermiddag i Outbreak hvor vi 10 kolleger med nød og næppe reddede verden fra den dødelige epidemi. Det var svært og vildt sjovt og vi fik god vejledning af Dr. Thomsen/ Line der sørgede for en gennemført oplevelse i Escaperoom. Vi kommer tilbage og dyster i Sherlock-rummet på næste firma-arrangement. Tak fra os i Profilbureauet

Tak, 738mettes
Pernille Møller C, Eventkoordinator hos Escape Room by Midgaard Event, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. januar 2020

Hej med Jer,

Mange tak for jeres anmeldelse.

Super sejt gået at I med nød og næppe vi reddet os alle sammen, fra den grusomme epidemi ! Det er vi glade for idag :)

Vi vil glæde os til at se jer i vores Sherlock Escape Room, næste gang.

Anmeldt d. 21. januar 2020

Det var en dejlig oplevelse, men svær at løse i den tid, der var. Vores værtinde var rigtig god og kompetent . Vi kommer igen.

Tak, wpod3520
Pernille Møller C, Eventkoordinator hos Escape Room by Midgaard Event, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. januar 2020

Mange tak for anmeldelsen.

Jeg synes også det kan være svært når adrenalinet kører rundt, og man skal løse gåderne på tid.

Men dejligt at høre at I stadig havde det sjovt :)

Vi håber helt klart at se jer en anden gang, i et af vores andre Escape Rooms.

Anmeldt d. 21. januar 2020

super sjovt var vi alle enige om, ikke sidste gang vi prøver det, fra da vi kom til vi gik var forberedt hvilket vi synes var virkelig sjovt og godt.

Tak, rbi764

Mange tak for anmeldelsen.

Dejligt at høre at I har lyst til at prøve flere Escape Rooms.

Det varmer på en ellers overskyet Torsdag :)

Vi håber helt klart at kunne byde jer velkommen en anden gang, i et af vores andre Escape Rooms.

Anmeldt d. 20. januar 2020

Vi var to familier afsted og havde en super god oplevelse. 5 børn/unge fra 9-18 år og 4 voksne. Opdelt i 2 rum, så vi kunne konkurrere mod hinanden. Super sjovt for alle mand. Kan varmt anbefales. Det er godt lavet.

Tak, dorthee2020

Hej Dorthe,

Mange tak for anmeldelsen.

Sejt gået af både børn og voksne. En familiedag lige efter vores smag :)

Vi håber at kunne byde jer velkommen en anden gang, i et af vores andre Escape Room.

Anmeldt d. 20. januar 2020

Vi havde en virkelig god tur med arbejdet. God teambuilding! De levede sig ind i rollerne og det var svært, men spændende at løse opgaven sammen.

Tak, 362mda

Mange tak for anmeldelsen.

Hvor er det sejt at I kunne samarbejde om gåderne, selvom det var svært. Godt gået :)