“Utrolig lækker mad, hyggelig atmosfære og god betjening”
Anmeldelse af Roberta

Roberta
Køkkener: Cajun og kreolsk
Kvarter: Det indre Nørrebro
Kvarter: Det indre Nørrebro

Utrolig lækker mad, hyggelig atmosfære og indretning, og ikke mindst god betjening. Kan virkelig anbefales!

Tak, metole
madklubbendk, Markedsføring hos Roberta, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 dage siden

Hej Metole

Tusind tak for din anbefaling! Vi er utrolig glade for at høre at maden smagte, og at I hyggede jer :) Vi håber at se jer igen snart!

Anmeldt 21. juni 2020

Lækkert mad til en fair pris, og nok det mest behagelige og søde personale jeg har mødt meget længe.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Footprints749297

Hej Pernille

Tusind tak for din anmeldelse :) Den varmer meget!
Vi håber snart at se dig igen.

Anmeldt 30. april 2020

Vi har benyttet os af deres takeaway option, her under corona og vi er kæmpe fans! Maden var fantastisk - fuld af smag, samtidig med, at man får følelsen af, at sidde under varmere himmelstrøg. Der var rigeligt med mad til hele familien - vi købte en familiepakke til 2 voksne og 2 børn og prisen var spot on!

Dato for besøg: april 2020
Tak, 815camillaa
madklubbendk, Markedsføring hos Roberta, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. maj 2020

Hej Camilla,

Tusind, tusind tak for din anmeldelse! Den varmer virkelig, og vi er utrolig glade for at høre, at I havde en god oplevelse med vores take-away.

Vi ser frem til, at (forhåbentligt) lave aftensmad til hele familien igen ;-)
Ha en dejlig dag.

Roberta

Anmeldt 11. februar 2020 fra mobile enheder

Super lækker mad. Rigtig lækker tacos med mørt kød og lækker tilbehør. Behagelig atmosfære og sød betjening

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Sarahfravalby
madklubbendk, Markedsføring hos Roberta, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. februar 2020

Hej Sarah

Tusind tak for din anmeldelse! Vi er glade for, at I havde en dejlig oplevelse hos os.
Vi håber på at se jer snart igen.

Anmeldt 29. januar 2020 fra mobile enheder

Mit 2. Besøg på Roberta. Blev meget skuffet. Besøgte restauranten tidligere i januar og der var et meget stort og interessant menukort. Dejlig oplevelse. I går kom jeg igen, men nu var der nyt menukort, som er meget, meget mindre, mindre portioner, men samme pris. Virkelig en skuffelse.

Tak, HHK131313
madklubbendk, Gæsteansvarlig hos Roberta, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. januar 2020

Hej HHK131313

Først og fremmest tusind tak for din feedback. Vi har gennem de første par måneder efter åbningen af Roberta fået en masse feedback fra vores gæster. Derfor har vii valgt at ændre menukortet og retterne en smule for at gøre det mere overskueligt for vores gæster. Portioner er derfor blevet lidt mindre, men til gengæld er priserne også tilsvarende lavere.

Vi håber på at se dig igen!
Ha en rigtig god weekend.

Cecillie / Roberta

Rejsende, der kiggede på Roberta, kiggede også på

Har du været i Roberta? Fortæl om dine oplevelser!