“Bedste sushi!”

Køkkener: Sushi
Kvarter: Østerbros
Kvarter: Østerbros
Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

Super velsmagende sushi. Der er altid en flot anretning og råvarerne er af god kvalitet. Her går man meget op i hygiejne og kvalitet. Man bliver afhængig :)

Dato for besøg: april 2016
1  Tak, Jovana M

Anmeldt 28. maj 2016

Sushi, som det bedst tager sig ud. Anrettet smukt og fantastiske kombinationer. Gourmet inside/out rullerne er så velsmagende og en fryd for øjet. Men det er de andre ruller nu også... Vi kommer igen og glæder os allerede. Tak for dejlig mad hos klart den bedste sushirestaurant på Østerbro-og måske i hele byen...

Dato for besøg: maj 2016
Tak, GitteE
Anmeldt 13. maj 2016

Høj kvalitet og smukt anrettet (også ved levering). Mulighed for at få både de almindelige ruller samt sushi med nordiske detaljer.
KÆMPE anbefaling

Dato for besøg: maj 2016
Tak, Hybholt
Anmeldt 22. april 2016

Simpelthen det bedste sushi jeg nogensinde har fået. Og SÅ smukt anrettet. Kommer igen og igen og...

Dato for besøg: februar 2016
1  Tak, Anne W
Anmeldt 26. marts 2016 fra mobile enheder

Smuk anrettet med gode råvarer, smagfuldt, rar betjening. Alt i alt super lækker sushi, der varmt kan anbefales! (evt. med øl eller champagne)

Dato for besøg: marts 2016
1  Tak, 742caspern

Rejsende, der kiggede på Hachi Sushi, kiggede også på

Har du været i Hachi Sushi? Fortæl om dine oplevelser!