“Rigtig sjovt til en teambuilding”
Anmeldelse af Keyhunt Live Escape Game - LUKKET

Keyhunt Live Escape Game
Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: 1-2 timer
Ejers beskrivelse: I Keyhunt bliver I lukket inde i et specielt rum, fyldt til bristepunktet med opgaver, mysterier, hemmelige låger og ledetråde. Ved at bruge jeres sunde fornuft og samarbejde skal I finde frem til løsningerne, som vil give jer nøgler til at komme videre. I har 60 minutter til at nå det endelige mål, som er forskelligt i hvert af vores rum. Kan I løse mysteriet?
Nyttige oplysninger: Trapper/elevatorer, Badeværelsesfaciliteter
Anmeldt 24. marts 2017 fra mobile enheder

Sjovt og spændende.
Det er virkeligt noget der får sat gang i den kreative tankegang. Og sat samarbejds evnerne på prøve. Det er noget der skal prøves igen. Det er nåde godt som en familie/ venne aktivitet. Men også en god ryste sammen event. GODKENDT

Hammer

Dato for oplevelse: marts 2017
Tak, larsh662
Filtrér

Anmeldt 29. januar 2017 fra mobile enheder

Super god oplevelse. Vi var 3 voksne og 3 børn på hhv 8, 10 og 13 år. Børn kan sagtens være med. De gik vildt op i det og piskede rundt og ledte efter nøgler og koderOg personalet gjorde rigtigt meget for at vi fik en god oplevelse.

Dato for oplevelse: januar 2017
Tak, vibekefjensen
Anmeldt 22. oktober 2016 fra mobile enheder

Jeg prøvede Faraos Forbandelse med nogle venner og det var vildt sjovt! Vi troede ikke rigtig vi vilde komme ind i det, men efter to minutter var alle besatte :D

Dato for oplevelse: oktober 2016
1  Tak, Frederik N
Anmeldt 30. august 2016 fra mobile enheder

Vi var på afsted på teambuilding, hvor en af aktiviteterne var keyhunt.

Det går i alt sin enkelthed ud på, at løse en masse gåder, regnestykker mm. der udløser nøgler eller koder der kan bruges til at komme videre til næste udfordring.

Jeg synes det var super sjovt og til tider udfordrende. Kan klart anbefales.

Dato for oplevelse: august 2016
1  Tak, Nielsen1975
Anmeldt 23. august 2016 fra mobile enheder

Jeg var der med arbejdet og var i Faraos hemmelighed. Det gælder om at finde nøgler og koder til at låse hængelåse op ved sjove opgaver og puzzles. Man kan nemt kan bruge en times tid til at løse opgaverne. Det er ideelt at være et hold på 4-5 personer.

Dato for oplevelse: august 2016
Tak, ces100
Christel J, Ejer hos Keyhunt Live Escape Game, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. august 2016

Tak fordi du har givet dig tid til at skrive en anmeldelse! Vi håber du kommer igen og prøver et af vores andre rum ;o)

Rejsende, der kiggede på Keyhunt Live Escape Game, kiggede også på

Frederiksberg, København